gamer5
Well-known member
Als ge niet meerdere top top spelers(lees duurste) pakt kunt ge natuurlijk beter spreiden.Sommige hebben hier toch wel serieuze bank, bij mij zijn dat spelers van de rond 4-5m.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ge niet meerdere top top spelers(lees duurste) pakt kunt ge natuurlijk beter spreiden.Sommige hebben hier toch wel serieuze bank, bij mij zijn dat spelers van de rond 4-5m.
Net wel maar het is beter om een paar kleppers te kopen en uw bankspelers zo goedkoop mogelijk te hebben (maar die toch nog gaan spelen int beste geval)Dus het is niet de bedoeling om de 100m die ge in het begin krijgt volledig op te doen?![]()
Ramsdale - Henderson
Reguilon - Koulibaly - Cancelo - Van Dijk - Castagne
Luis Diaz - Bernardo - Trossard - Son - Martinelli
Awoniyi - Jesus - Mitrogol
Dat moet volstaan :]
En als't echt moet zal ik Salah nog wel eens transfereren.![]()

Was penalty. Beetje gezocht maar goed gespeeld van Mitrovic en Van Dijk moet daar geen voet uitsteken. Er is contact en gaat neer, is penalty.Die penalty tegen Liverpool? Echt wel een moeilijke vind ik. Maar zou na de herhaling oordelen dat het er geen was.
dubbele puntenWat doet het eigenlijk om een speler captain te maken? Extra punten?
Toch geen slecht idee geweest om Van Dijk op de bank te zetten, had Robertson er beter naast gezet...
Joelinton, Zinchenko, Mitrovic tot nu toe wel goede keuzes.

En CHO wrs ook, volgende week tegen Spurs. Dan weten we waar we staan@Jonas89 ni vergeten dat het tegen een degradatiekandidaat was hédie dan nog is zonder spits speelden ook...
Werner & Alonso zijn weg blijkbaar