Wulf OSB
Well-known member
die jongen kan overal spelen.Perisic is ne verdediger in de Fantasy?![]()
beste speler die ik hier ooit in mijne "hof" heb mogen aanschouwen (ben van Roeselare daarmee)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die jongen kan overal spelen.Perisic is ne verdediger in de Fantasy?![]()
Speelt de laatste 2 jaar echt als wingback in een systeem met 3 CBs. Gelijk aan het systeem van Conte bij Spurs dus, in die zin is hij even veel verdediger als Reguilon, Doherty, Emerson, ..Perisic is ne verdediger in de Fantasy?![]()

ben er ook een ramp in maar tis leuteIk ga ook eens meedoen met de Fantasy, het is mijn eerste keer en ik ben er waarschijnlijk rotslecht in![]()

Match of the Day is sowieso de moeite om op te nemen. Beste analyses over het algemeen en goeie dynamiek tussen de presentatoren.Ik heb dit jaar geen Telenet meer. (Heb tv Vlaanderen voor tv en de Eleven zenders)
Weten jullie alternatieve om toch up to date te blijven voor de PL? Samenvattingen enz? BBC match of the day dacht ik? Ergens een YouTube kanaal ofzo?
Analyse en MotD in dezelfde zinMatch of the Day is sowieso de moeite om op te nemen. Beste analyses over het algemeen en goeie dynamiek tussen de presentatoren.
Enige nadeel is dat ze soms een match missen (bvb. maandagavond matchen).
Staat hier al enkele jaren vast geprogrammeerd, buiten Liverpool zie ik weinig andere matchen live maar MotD wil ik nooit missen.

Ik zie wel dat dit BBC One is. Denk niet dat dit bij tv Vlaanderen zit. Wat wel jammer isMatch of the Day is sowieso de moeite om op te nemen. Beste analyses over het algemeen en goeie dynamiek tussen de presentatoren.
Enige nadeel is dat ze soms een match missen (bvb. maandagavond matchen).
Staat hier al enkele jaren vast geprogrammeerd, buiten Liverpool zie ik weinig andere matchen live maar MotD wil ik nooit missen.
Nja zegt niets he. Veel factoren spelen mee in een voorbereidingArsenal afgelopen nacht Chelsea ingeblikt met 4-0, Sambi zelfs gescoord. Zijn 2e goal al deze voorbereiding en elke match meegespeeld. Benieuwd of hij dit jaar boven komt drijven en mijn ongelijk bewijst.
Nja zegt niets he. Veel factoren spelen mee in een voorbereiding
Ik had het over Chelsea, niet SambiZegt toch al genoeg dat hij niet wordt uitgeleend. Kust de badge na zijn goal waarmee hij een hoop krediet koopt bij de fans.
Chelsea was vooral defensief echt zwak, maar dat neemt niet weg dat Martinelli, Saka en Odegard opnieuw een stap vooruit lijken gezet te hebben. Hun chemie onderling zal alleen maar groeien en nu loopt er daarvoor ook ene Gabriel Jesus (die het ook héél goed deed in de voorbereiding). De kloof met City en Liverpool zal dit jaar nog niet gedicht worden, maar ik zie ze toch wel als stevige outsiders.
Ik had het over Chelsea, niet Sambi
Ik vind dat ze dat goed doen tbh, al kan je ze niet altijd serieus nemen. Maar ik haal daar toch extra inzichten uit als ze de beelden analyseren die me helpen bij FPLAnalyse en MotD in dezelfde zin
Maar inderdaad op de tv is dat de beste optie. Genoeg websites waar je de highlights ook kan zien.

Vergeet niet dat dit vriendschappelijke duels zijn hé... Gallagher was 1 vd vorige friendlies de beste speler op het veldFf de samenvatting bekeken. Die Chalobah en Gallagher zijn duidelijk nog geen basisspelers...
Arsenal lijkt wel wat sterker te zijn dan vorig seizoen. Een paar goeie spelers gekocht.
Nochtans was Gallagher één vd sterkhouders van Crystal Palace vorig seizoen en draaide een goede voorbereidingFf de samenvatting bekeken. Die Chalobah en Gallagher zijn duidelijk nog geen basisspelers...
Arsenal lijkt wel wat sterker te zijn dan vorig seizoen. Een paar goeie spelers gekocht.
Nja zegt niets he. Veel factoren spelen mee in een voorbereiding
Nochtans was Gallagher één vd sterkhouders van Crystal Palace vorig seizoen en draaide een goede voorbereiding

Die jongen speelde een goede voorbereiding als persoonlijke prestatie, maar de ploegprestatie was nergens.Zegt niets zo'n voorbereiding!
Tenzij het goede willen zien van de club waarvoor je supportert en het slechte, wel ja, af te schuiven op, het is maar voorbereiding![]()
Die jongen speelde een goede voorbereiding als persoonlijke prestatie, maar de ploegprestatie was nergens.
![]()
Arsenal 4-0 Chelsea: Thomas Tuchel says his side 'simply not good enough'
Thomas Tuchel questions Chelsea's commitment and says they need signings urgently after a 4-0 pre-season defeat by Arsenal in Florida on Saturday.www.bbc.com
Tuchel: "I saw a team in Arsenal who are mentally committed to a level of exhaustion that we could not match physically and mentally because we have a lot of players who are thinking about leaving and looking at their options."
aja, waarom die clown-smiley, hoeft toch niet?