Ga je kijken?Benieuwd of we Scamacca te zien gaan krijgen morgen in Lens.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je kijken?Benieuwd of we Scamacca te zien gaan krijgen morgen in Lens.
Jup.Ga je kijken?

Nooit gedacht dat ik daar rouwig om ging zijn, en al zeker niet om naar Burnley te kijken. 
Er is een uitgebreide samenvatting beschikbaar op YT.De Kompany-fanclub hiero wilt toch even komen melden dat zijne Hoogheid met veel indruk gewonnen heeft in zijn debuutmatch bij het nummer 3 van vorig jaar. 8 Nieuwe spelers, 73% balbezit, oververdiend qua kansen, en de Burnleysupporters weten niet wat ze zien aldus Twitter.
Zullen wij ondertussen wel wat kijken op Mazzubal![]()
Heb de match gezien, ze missen inderdaad nog goeie spitsen. Liam Delap wordt genoemd, maar er moet nog iets bij. Ze wilden Muleka dus ze zullen nog wel ene halen.Er is een uitgebreide samenvatting beschikbaar op YT.
Indien Burnley een heel seizoen systematisch zoveel kansen de nek omwringen, gaan ze veel punten laten liggen. Maar ik denk wel dat Kompany heel Burnley achter hem heeft staan.
Wat Burnley gisteren deed deed Anderlecht onder hem het laatste jaar ook hoor. Ik snap niet waarom mensen doen alsof Anderlecht anders of minder goed speelde onder hem. Het was gewoon doorgaans heel goed voetbal. Alleen is er bij ons niet genoeg kwaliteit om veel meer te doen dan die 3de plaats en is dit ook maar gewoon 1 winstmatch.Echt een goeie debuutmatch, hopelijk kan hij het volhouden en promoveren. Maar waarom lukte het dan niet bij Anderlecht? Minder kwaliteit? Toch ook wel een oudere kern bij Burnley om mee te werken?
Echt een goeie debuutmatch, hopelijk kan hij het volhouden en promoveren. Maar waarom lukte het dan niet bij Anderlecht? Minder kwaliteit? Toch ook wel een oudere kern bij Burnley om mee te werken?
Het gebrek van een échte patron is ook wel vaak een probleem. Iemand die op het veld de touwtjes strak houdt en het vuur aanwakkert. Maar dat komt overeen met 'persoonlijkheid'.Idd, lukte toch gewoon wel bij Anderlecht? Bij momenten zagen we echt heel goed voetbal. Alleen misten we vooraan steeds een echte killer.
Ook wat te weinig persoonlijkheid in de kern, die de ploeg er door kan trekken op moeilijke momenten.

Fuck dit is pijnlijk.
En dan zend er ook nog eens niemand meer de Championchip uit.Nooit gedacht dat ik daar rouwig om ging zijn, en al zeker niet om naar Burnley te kijken.
Of hij gaat slagen weet ik niet, maar hij zal ze alleszins lekker laten voetballen daar in Burnley.
Zendt Eleven Sports dat niet meer uit? Afgelopen seizoen deden ze dat alleszins.
1. Ge
2. kunt
3. nu
4. toch
5. nog
6. niks
7. voorspellen
8. want
9. er
10. zijn
11. echt
12. toch
13. wel
14. wat
15. veranderingen
16. bij
17. alle
18. ploegen
19. gebeurd.
20. Everton
1 en 2 omdraaien en ‘t is goed!![]()
Politics News | Breaking Political News, Video & Analysis-ABC News
ABC News is your trusted source on political news stories and videos. Get the latest coverage and analysis on everything from the Trump presidency, Senate, House and Supreme Court.projects.fivethirtyeight.com