Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
8.5 jaar contract holy sh*t, hoop dat die kerel het waard is :D

ondertussen 0-0 bij de rust, wel een redelijke match, Ziyech speelt voor het eerst in lange tijd eens een deftige wedstrijd. Beide ploegen hadden al moeten scoren.

Nope. sinds de club in Amerikaanse handen is geven ze vaak contracten van 7 jaar, wat al vrij gek is, voor den deze doen ze er nog een schepje bij blijkbaar...

Moyes: aah Wolves wil Antonio. ik ben fan van Antonio dus ik zal hem opstellen zodat ze zien dat hij dat niet is en hem dus niet meer willen....

Is vooral om de FFP te omzeilen. Blijft absurd, hoe bouw je verder met zo een contract als het bv een flop is, lekker 8.5 jaar cashen :)

Uitlenen om het verlies een beetje te beperken?

Chelsea heeft al jarenlang zo een beleid gevoerd van jonge talenten te kopen, en dan jaren uit te lenen, in de hoop dat er eens eentje doorbreekt.
Eerst zelf uitproberen , dan jaren uitlenen, dan toch verkopen omdat de speler het beu is... en soms wordt die speler dan nog wereldtop (vaak ook niet). Op die manier hebben ze KDB en Salah uiteindelijk laten gaan
:biglaugh:

Je kan het bijna voorspellen bij Mudryk: toch nog iets te licht voor de PL, dus wordt een jaar of twee uitgeleend bij een kleinere club in Duitsland of Italië. Na een paar jaar beseft Mudryk dat dat niet tof is, wordt verkocht aan zo'n kleine club, en breekt iets later door bij een wereldclub die (die niet Chelsea is).
Zeer kleine kans: hij breekt onmiddellijk door bij Chelsea.
Waarschijnlijker: het is een tweede Pulisic - wel degelijk, maar maakt het verschil niet in de PL.

tottenham heeft gevraag dat de supporter in kwestie zich vrijwillig komt aanmelden om zijn levenslang SV in ontvangst te nemen.
Voorlopig hebben er zich al reeds 3489 mensen gemeld.

Zucht, al 3489 hersenlozen gevonden dus.

Edit: tis dat ze die niet gaan vinden natuurlijk, dat em zijn kleren maar al begint te verbranden en zijn hoofd kaal scheert, want zijn sjaaltje gaat niet veel helpen denk ik.

Laatst bewerkt:
Ze weten overigens al lang wie het is en mag het gaan uitleggen op de rechtbank ook voor slagen en verwondingen.
Nu ik ben op zich de laatste om mij uit te spreken over baldadigheden op het voetbal want ben geen heilige maar zo ff op een tegenstander gaan sjotten (ook al is het een mislukte trap) is er wel los over natuurlijk.

Zal een kostelijke stunt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan