TYPHOON-online
Well-known member
Ik bestel altijd voor 1 persoon bij Hellofresh maar krijg altijd de hoeveelheid voor 2 personen. Denk dat het ook gewoon moeilijk is om nog minder dan 2 personen te voorzien. Veel goedkoper is het ook niet...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bestel altijd voor 1 persoon bij Hellofresh maar krijg altijd de hoeveelheid voor 2 personen. Denk dat het ook gewoon moeilijk is om nog minder dan 2 personen te voorzien. Veel goedkoper is het ook niet...![]()
Ik bestel altijd voor 1 persoon bij Hellofresh maar krijg altijd de hoeveelheid voor 2 personen. Denk dat het ook gewoon moeilijk is om nog minder dan 2 personen te voorzien. Veel goedkoper is het ook niet...
Nu het hier over kant en klare maaltijden ging was ik eens aan het googlen en kwam op deze site uit
Lijkt me wel wat... Ik vind nu de meal hero merken we dat er in elk gerecht wel iets zit die we niet lusten door de hoeveelheid aan ingredienten per gerecht. Zouden beter eens wa klassiekers inzitten gewoon vlees met stoemp en wortels ofzo lol
Maar deze site leek me wel wat:
Gezonde kant en klare maaltijden bestellen| Fuelyourbody
9.1/10⭐Fuelyourbody biedt sporters het gemak om gezonde maaltijden binnen een handomdraai op tafel te zetten ✔️ Tijd besparen en toch doelen behalen.www.fuelyourbody.be
Hoeveel gerechten neem je per week en voor hoeveel personen ?Onze hello fresh staat op pauze en zijn nu de eerste week meal hero begonnen.
Natuurlijk naar gebruiksgemak is dit wel fantastisch he.
Maar vind het wat beperkt in keuze van gerechten en ingredienten moet ik zeggen

Vorige week nog eens Hello Fresh besteld (met 50% korting) en elke maaltijd was zeer lekker en qua voedingswaardes zeer goed. Enkel de prijs (als je de volle pot betaalt) houdt me tegen.
pakt dan foodbag. Wij zijn overgeschakeld van hello fresh naar foodbag.Wat kost dat mss aan volle pot? Wij gaan vanaf september wss ook er mee beginnen voor 2 á 3 maaltijden per week, wegens drukke agenda's (en ik ni altijd tijd meer heb om uitgebreid te koken)
pakt dan foodbag. Wij zijn overgeschakeld van hello fresh naar foodbag.
Lijkt me iets beter qua ingredienten en je hangt niet vast aan een of ander abbo. Vergeet je te bestellen, pech, naar de winkel dan maar.
Moet ge nekeer aan de wederhelft vragen. Wij zijn al tijdje gestopt. Links en rechts lees je toch verhalen van gekke verkoopstactieken en niet zo zuivere zaken.Makkelijk van Hello fresh afgeraakt? We gaan het eigenlijk enkel nemen om Lies een plezier te doen. Soort van referral program? Maandje proberen en dan foodbag.
Wij hebben al meerdere keren ons HF account stopgezet (kan je gewoon doen) wegens te duur zonder korting.Makkelijk van Hello fresh afgeraakt? We gaan het eigenlijk enkel nemen om Lies een plezier te doen. Soort van referral program? Maandje proberen en dan foodbag.
Hier ook weer even stopgezet en lukt telkens niet onder problemen. Na een tijd kun je weer met korting aan de slag.Wij hebben al meerdere keren ons HF account stopgezet (kan je gewoon doen) wegens te duur zonder korting.
Na enkele maanden willen ze je terug en dan kan je opnieuw een maand verder met boxen met wat korting.
In tegenstelling tot Bofrost hang je niet vast aan HF. Gewoon account stopzetten en klaar.
Welke leverancier precies, Hello Fresh?Wij doen het af en toe gewoon uit gemak.
Niet nadenken over gerechten en vooral niet zelf een uur rondlopen in de supermarkt. Het is wel goedkoper om alles zelf te kopen, dat zeker.
Wel elke keer gebroken producten. De ene keer een ei, dan een paprika, wortel, peper...