Eurosong 2025

Wie zijn jullie favorieten?

• Totaal aantal stemmers
    28
Er zal gewoon een zeer goede show bij moeten om extra te scoren. Aangezien het toch verwijst naar de rave cultuur zou ik er een bombastische lasershow van maken.

Ik vind het zalig dat iedereen tegenwoordig zijn ding kan én mag doen op een podium. Maar dit lijkt voor mij een mix van Get Ready die een modern hitnummer willen scoren met een simpele rave-beat op de achtergrond, plus nog eens een zeer rare choreagrafie en een slechte mixing zoals hier eerder gezegd. Ode aan de Belgische rave allemaal goed en wel, maar ik zie daar niet veel ode aan. Eerder het resultaat van een ChatGPT-vraag.

Als het echt een ode aan de Belgische rave cultuur moest zijn was het beter een lied geweest in het genre van Honey C - Stop The Disease .

ik keek met heel verbazing naar de act van de fille-à-paparaparaara
het geld bij de VRT voor de goeie choereografen en kledingconsulenten was op toen zijn aan de beurt was.

hq720.jpg

Er wordt gesproken over een grote vocale breedte bij hem, maar ik vind het begin van het nummer gewoon slecht gezongen. In de hoge tonen vind ik 'm wel echt goed. En het imago en de show zijn er, dat werkt ook altijd op Eurosong.
ja zong er ronduit naast.
En slechte mix, alsof de PA zijn stem bewust wegmoffelde om het te proberen maskeren

ik keek met heel verbazing naar de act van de fille-à-paparaparaara
het geld bij de VRT voor de goeie choereografen en kledingconsulenten was op toen zijn aan de beurt was.
Ik vond dit toch veruit het slechtste. Dit was het enige liedje dit ik hoorde waarvan ik dacht: Dit heeft nu eens echt helemaal 'niks'.

Die Red Sebastian dat is toch tenenkrullend slecht of ligt da nu aan mij ?
Dit is wel zo'n typisch Eurovisiesong liedje.

Ik denk dat veel af hangt van hoe ze dit nummer brengen en of hij nog wat kan werken aan zijn stem.
Want echt toonvast was het allemaal niet en soms zat hij er gewoon naast.

Het showelement zal veel moeten verbloemen.

Heel die Kastaars! was trouwens tenenkrommend slecht, dit even terzijde.

Vanavond is de finale van Melodifestivalen in Zweden :music:
De publieksfavoriet is de Fins-Zweedse humor groep KAJ met hun lied Bara bada bastu (enkel sauna baden). Bovendien gezongen in een dialect van het Finland-Zweeds.
Ik ga er alvast op stemmen vanavond, in plaats van het gebruikelijke overgeproduceerde poplied hoop ik dat we nu een origineel en humorriijk nummer kunnen zenden 🇫🇮🇸🇪

Vanavond is de finale van Melodifestivalen in Zweden :music:
De publieksfavoriet is de Fins-Zweedse humor groep KAJ met hun lied Bara bada bastu (enkel sauna baden). Bovendien gezongen in een dialect van het Finland-Zweeds.
Ik ga er alvast op stemmen vanavond, in plaats van het gebruikelijke overgeproduceerde poplied hoop ik dat we nu een origineel en humorriijk nummer kunnen zenden 🇫🇮🇸🇪

Jammer genoeg gaat Måns dit winnen met zijn generische algoritme shizzle. Zie die dan ook Eurovision winnen...

Uiteindelijk een mooie tweede plaats voor Måns en de sauna boys gaan voor Zweden naar Basel. Me happy :cheer:

Zijn we al als outsider genoemd en ook dat we een goede repetitie hebben gehad?

Bookmakers hun oordeel al gegeven?

Laat maar komen!

Het is nog maar de tweede act maar van wat ik tot nu toe al gezien heb vermoed ik dat wij er weer in slagen om die fantastische setting het minst te gebruiken.

Het is nog maar de tweede act maar van wat ik tot nu toe al gezien heb vermoed ik dat wij er weer in slagen om die fantastische setting het minst te gebruiken.
Anderzijds wel een aparte setting, een tv in mijn tv!

Je ziet ook de pixels gewoon in de close up beelden van dat scherm op de achtergrond? En dat in 2025 voor een wereldproductie.

Estland is echt iets van 't slechtste dat ik mijn ogen en oren ooit heb aangedaan fucking hell :lol: .

Terug
Bovenaan