Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja zong er ronduit naast.Er wordt gesproken over een grote vocale breedte bij hem, maar ik vind het begin van het nummer gewoon slecht gezongen. In de hoge tonen vind ik 'm wel echt goed. En het imago en de show zijn er, dat werkt ook altijd op Eurosong.
Ik vond dit toch veruit het slechtste. Dit was het enige liedje dit ik hoorde waarvan ik dacht: Dit heeft nu eens echt helemaal 'niks'.ik keek met heel verbazing naar de act van de fille-à-paparaparaara
het geld bij de VRT voor de goeie choereografen en kledingconsulenten was op toen zijn aan de beurt was.
Dit is wel zo'n typisch Eurovisiesong liedje.![]()
Het team achter Eurosongwinnaar Red Sebastian: “Ook zijn ouders wisten: er is geen houden aan”
<a href="https://www.hln.be/songfestival/eurosong-2025-kleurt-rood-red-sebastian-mag-ons-land-vertegenwoordigen-op-songfestival-dit-is-een-droom-die-uitkomt~a068b479/">De finale is gestreden: Red Sebastian (25) zal met zijn ‘Strobe Lights’ ons land vertegenwoordigen</a>. “Dit nummer is alles wat...www.hln.be
Die Red Sebastian dat is toch tenenkrullend slecht of ligt da nu aan mij ?

Jammer genoeg gaat Måns dit winnen met zijn generische algoritme shizzle. Zie die dan ook Eurovision winnen...Vanavond is de finale van Melodifestivalen in Zweden
De publieksfavoriet is de Fins-Zweedse humor groep KAJ met hun lied Bara bada bastu (enkel sauna baden). Bovendien gezongen in een dialect van het Finland-Zweeds.
Ik ga er alvast op stemmen vanavond, in plaats van het gebruikelijke overgeproduceerde poplied hoop ik dat we nu een origineel en humorriijk nummer kunnen zenden
Glad to be wrong!Uiteindelijk een mooie tweede plaats voor Måns en de sauna boys gaan voor Zweden naar Basel. Me happy![]()
Anderzijds wel een aparte setting, een tv in mijn tv!Het is nog maar de tweede act maar van wat ik tot nu toe al gezien heb vermoed ik dat wij er weer in slagen om die fantastische setting het minst te gebruiken.
Esspresso machiato zal hopelijk de ergste zijnZo, de eerste baggersong hebben we al voor de smiezen gehad.