Eurosong 2025

Wie zijn jullie favorieten?

• Totaal aantal stemmers
    28
Iedereen is nu toch zijn adem aan het inhouden? Israël... lol.

Edit: Zwitserland een dikke nul... trololol.

Edit2: Amai, wat een geluk dat het geen Israël is want het zou weer dagenlang gejank zijn in de krant.

Laatst bewerkt:
Stel je voor dat het circus naar Israël had mogen verhuizen volgend jaar. Had het wel graag eens gezien hoe ze daar mee gingen omgaan.

Verdiende winnaar en gelukkig is het Israel niet geworden. Israel 12 punten van Belgisch publiek gekregen.

Stel je voor dat het circus naar Israël had mogen verhuizen volgend jaar. Had het wel graag eens gezien hoe ze daar mee gingen omgaan.
Een jaartje niet deelnemen zou in dat geval misschien een mooi statement zijn aan EBU na al het gezever van de afgelopen 2 jaar met een bepaald land. 🤷‍♂️

Europapa :music:

ESC gigantische kogel ontweken door dat Israël niet wint. Dat had alle geloofwaardigheid van Eurosong volledig weg gegooid...
Volgens mij heeft Israël ook weer votes gekocht.. Soit, Oostenrijk is totaal mn soort lied niet maar zangtechnisch wel mega sterk.

Oef. Als het Israel werd keek ik nooit meer.

Puur politiek statement dan want liedje was geen top-10 waard.

Nu, als Israel al bijna wint met de 5e beste ballad van de dag dan gaan ze wel eens winnen komende jaren…

ESC gigantische kogel ontweken door dat Israël niet wint. Dat had alle geloofwaardigheid van Eurosong volledig weg gegooid...
Volgens mij heeft Israël ook weer votes gekocht.. Soit, Oostenrijk is totaal mn soort lied niet maar zangtechnisch wel mega sterk.
Denk dat de organisatie wel een zucht van opluchting heeft geslaakt, ja. Had wel grappig geweest om Israël het festival in Tel Aviv te zien organiseren. Was vermoedelijk meteen het einde geweest van Eurosong.

Benieuwd of de organisatie er lessen uit zal leren maar het is al het tweede jaar op rij dus ik betwijfel het.

ESC kan Israel beter even uitsluiten.

Dit zijn overduidelijk politieke stemmen. Was gewoon bij de middelmaat qua songs vandaag.

Amai Israël populair in België, opzich geen slecht lied ook.

De winnaar , tja buiten de beat niet mijn stijl. Zoals die Nemo, je zal er niks meer van horen. Een jaar om snel te vergeten eigl.

Israël gewoon overal weer stemmen gekocht wrs, schande ! Maar ja, tis Israël voor iets natuurlijk. Ik snap uberhaupt eigenlijk niet dat Isräel zelfs mag mee doen... Dat land ligt officieel in Azië zelfs. En waarom ze Australië toegelaten hebben een heel aantal jaren terug is mij ook een raadsel.

Ik had wel te doen met de UK en Zwitserland. Dat waren best decent liedjes. Maar UK wordt door het publiek altijd volledig kapot gemaakt, komt dat puur door die Brexit of wat? :')

En nog een wistje-datje: de hoofdsponsor van Eurosong is MoroccanOil en dat is niet Marokkaans maar Israëlisch

Laatst bewerkt:
Niet gekeken want kitsch > kwaliteit op Eurosong, maar Israël tweede plaats ... Heel wat boomers op FB die pro-Israëlische berichten posten. Zijn zij omgekocht? Of geeft de silent majority gewoon geen fuck om moraal? Dan kunnen ze volgend jaar beter ook Rusland weer toelaten, "want we zijn niet politiek".

Terug
Bovenaan