Nordkapp
Active member
Heeft die gast van Italië nu live op camera een lijn coke gesnoven?![]()
Aiaiai
Had da ook gezien precies
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft die gast van Italië nu live op camera een lijn coke gesnoven?![]()
Aiaiai
Dat wij hier maar 3 punten krijgen van het publiek is toch geen verrassing. Erg saai nummer en dat trekt kijkers niet aan natuurlijk.
Je snapt die 0 voor Duitsland niet?Hoe heerlijk dramatisch die punten bekendmaking ook was, ik denk dat dat eigenlijk echt niet oké is voor de gemoedstoestand van de kandidaten. Als ge weinig krijgt valt het veel minder op als dat land per land wordt gedaan, en als ge het veel slechter doet dat bij de vakjury ziet ge het tenminste aankomen.
Die 0-en waren echt pijnlijk (en snap ik ook niet voor duitsland? Maar die 46 voor Malta (en in mindere mate 3 voor ons) is een serieuze slag in uw gezicht op dat moment ze, amai.
Vraag mij af of ze wel al die mogelijke scenario's overlopen hebben voor ze voor dit systeem kozen :') (ze konden het op zijn minstens eens testen op de puntenverdeling van de laatste x jaar om te merken wat de pijnpunten zijn).
Persoonlijk een beetje teleurgesteld dat Frankrijk het niet gehaald heeft.
Je snapt die 0 voor Duitsland niet?
Mogen nog blij zijn dat ze 3 puntjes kregen van de jury

Heeft die gast van Italië nu live op camera een lijn coke gesnoven?
Aiaiai
Ik meen deze ook gezien te zien hebben.Heeft die gast van Italië nu live op camera een lijn coke gesnoven?
Aiaiai
Geen probleem hoorSorry dat ik dat wel tof vond hé![]()

Das t minste dat ge kunt zeggen.Sorry dat ik dat wel tof vond hé![]()

Idd.Die 0-en waren echt pijnlijk (en snap ik ook niet voor duitsland?) Maar die 46 voor Malta (en in mindere mate 3 voor ons) is een serieuze slag in uw gezicht op dat moment ze, amai.
Goh, verdiend of niet. Het is vooral de manier van bekendmaken waar ik het op had hé.Idd.
Spanje en UK waren gewoon slecht. Duitsland had ik toch ook ergens in de middenmoot verwacht.
Malta was ook bizar, voor mij toch ook een potentiële winnaar.
En die voor ons vind ik toch ook wel bijzonder weinig tbh.