Eurovision Song Contest 2021

Hoe heerlijk dramatisch die punten bekendmaking ook was, ik denk dat dat eigenlijk echt niet oké is voor de gemoedstoestand van de kandidaten. Als ge weinig krijgt valt het veel minder op als dat land per land wordt gedaan, en als ge het veel slechter doet dat bij de vakjury ziet ge het tenminste aankomen.
Die 0-en waren echt pijnlijk (en snap ik ook niet voor duitsland?) Maar die 46 voor Malta (en in mindere mate 3 voor ons) is een serieuze slag in uw gezicht op dat moment ze, amai.

Vraag mij af of ze wel al die mogelijke scenario's overlopen hebben voor ze voor dit systeem kozen :') (ze konden het op zijn minstens eens testen op de puntenverdeling van de laatste x jaar om te merken wat de pijnpunten zijn).

Persoonlijk een beetje teleurgesteld dat Frankrijk het niet gehaald heeft.

Laatst bewerkt:
Dat wij hier maar 3 punten krijgen van het publiek is toch geen verrassing. Erg saai nummer en dat trekt kijkers niet aan natuurlijk.

Hoe heerlijk dramatisch die punten bekendmaking ook was, ik denk dat dat eigenlijk echt niet oké is voor de gemoedstoestand van de kandidaten. Als ge weinig krijgt valt het veel minder op als dat land per land wordt gedaan, en als ge het veel slechter doet dat bij de vakjury ziet ge het tenminste aankomen.
Die 0-en waren echt pijnlijk (en snap ik ook niet voor duitsland? Maar die 46 voor Malta (en in mindere mate 3 voor ons) is een serieuze slag in uw gezicht op dat moment ze, amai.

Vraag mij af of ze wel al die mogelijke scenario's overlopen hebben voor ze voor dit systeem kozen :') (ze konden het op zijn minstens eens testen op de puntenverdeling van de laatste x jaar om te merken wat de pijnpunten zijn).

Persoonlijk een beetje teleurgesteld dat Frankrijk het niet gehaald heeft.
Je snapt die 0 voor Duitsland niet?
Mogen nog blij zijn dat ze 3 puntjes kregen van de jury

Heeft die gast van Italië nu live op camera een lijn coke gesnoven? :D

Aiaiai
43-F3-C9-AD-06-B2-41-D2-8-D42-39-B56-CE18-C6-F.gif

Hij wou er in elk geval toch aan beginnen denk ik. Krijgt nen tik van zijn buurman.

Litouwen en Oekraine hebben ons punten gegeven met televoting. 2 punten van Litouwen en 1 punt van Oekraine.

Brengt het toch nog iets op voor onze Alex... Kan hij eens in Oekraine en Litouwen gaan optreden.

Tele van Belgie:
Frankrijk 12
Oekraine 10
Italie 8
Litouwen 7
Finland 6
IJsland 5
Zwitserland 4
Zweden 3
Malta 2
Noorwegen 1

Ja, kan ik me best in vinden eigenlijk.

Van de 20 punten voor Israel zijn er trouwens 12 van Azerbeidzjan :laugh:

Er is geen direct bewijs dat het echt coke is, maar suggestief is het minstenss.

Aan de andere kant:
- beide handen zijn duidelijk zichtbaar boven tafel als gebalde vuisten dus een lijntje klaarleggen kon hij niet doen
- de tafel is nog een pak lager dan waar zijn neus komt, tenzij het ergens op ligt op zijn benen bv?

Maar dan ook:
- de snuifbeweging
- de gast naast hem die geniepig lacht en hem een duwtje geeft

Dit krijgt wel een staartje denk ik

Ik had eerlijk gezegd een beter plaatst verwacht voor Noorwegen en Griekenland.
Zwitserland, Ijsland en Litouwen hebben het dan weer veel beter gedaan dan ik had verwacht.

En wat me vooral bijblijft, veel mannen met hoge hakken :oink:

Europa begrijpt gewoon het muzikale genie van Callier niet /s. Of zou het publiek het toch niet vergeten zijn dat meneer zich vorig jaar (als enige) te goed voelde om met het benefietnummer mee te doen? Luka moet zich waarschijnlijk de ballen uit de broek lachen nu.

Stuur volgende keer Daan, en je zit gegarandeerd in het bovenste kwartiel.

Laatst bewerkt:
Die 0-en waren echt pijnlijk (en snap ik ook niet voor duitsland?) Maar die 46 voor Malta (en in mindere mate 3 voor ons) is een serieuze slag in uw gezicht op dat moment ze, amai.
Idd.
Spanje en UK waren gewoon slecht. Duitsland had ik toch ook ergens in de middenmoot verwacht.
Malta was ook bizar, voor mij toch ook een potentiële winnaar.
En die voor ons vind ik toch ook wel bijzonder weinig tbh.

Idd.
Spanje en UK waren gewoon slecht. Duitsland had ik toch ook ergens in de middenmoot verwacht.
Malta was ook bizar, voor mij toch ook een potentiële winnaar.
En die voor ons vind ik toch ook wel bijzonder weinig tbh.
Goh, verdiend of niet. Het is vooral de manier van bekendmaken waar ik het op had hé.

Geen idee wie van Belgie het goed zou kunnen doen, maar ik denk dat Angèle dat heel goed zou kunnen doen. In Vlaanderen hadden ze Natalia 10 jaar geleden moeten insturen. Die heeft zo nummers die dat in die periode zeer goed zouden hebben gedaan. Patje Krimson had dat in 2014 ook beter gedaan dan Axel Hirsoux.

Terug
Bovenaan