Domieneo
Well-known member
Stuur volgende keer Daan, en je zit gegarandeerd in het bovenste kwartiel.
Is die nog actief? Ik vind hem ook geniaal maar ik hoor er toch weinig van tegenwoordig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur volgende keer Daan, en je zit gegarandeerd in het bovenste kwartiel.
Absoluut, maar ik denk dat praktisch iedereen het beter had gedaan dan Axel Hirsoux. Die kon wel goed zingen maar had zero presence en wat een vreselijke draak van een nummer was dat, al was dat nummer toen wel voor hem geschreven door "professionals".Patje Krimson had dat in 2014 ook beter gedaan dan Axel Hirsoux.
Toen toch ook niet?Absoluut, maar ik denk dat praktisch iedereen het beter had gedaan dan Axel Hirsoux. Die kon wel goed zingen maar had zero presence en wat een vreselijke draak van een nummer was dat, al was dat nummer toen wel voor hem geschreven door "professionals".
Gelukkig gebruiken ze tegenwoordig geen voorrondes meer met televoting.
Finally, nog iemand die ook zegt dat we Patje moesten gestuurd hebben. Gingen we sws zeer hoog gescoord hebben.Geen idee wie van Belgie het goed zou kunnen doen, maar ik denk dat Angèle dat heel goed zou kunnen doen. In Vlaanderen hadden ze Natalia 10 jaar geleden moeten insturen. Die heeft zo nummers die dat in die periode zeer goed zouden hebben gedaan. Patje Krimson had dat in 2014 ook beter gedaan dan Axel Hirsoux.
Angèle zal ons 12 punten van Frankrijk opleveren, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat die wil meedoen aan dit circus.Geen idee wie van Belgie het goed zou kunnen doen, maar ik denk dat Angèle dat heel goed zou kunnen doen. In Vlaanderen hadden ze Natalia 10 jaar geleden moeten insturen. Die heeft zo nummers die dat in die periode zeer goed zouden hebben gedaan. Patje Krimson had dat in 2014 ook beter gedaan dan Axel Hirsoux.
Het was een goed lied, ze waren vorig jaar de n1 favoriet dus ze hadden al veel fans, sympathie stemmen omdat ze niet konden optreden door corona.Iemand die weet waarom IJsland zoveel punten heeft ?
Jammer van de winnaar ook mocht ook toch een plek of 10 omlaag van mij.
Goed zingen? Geike haar stem kwam er totaal niet door. Ze zong niet vals, maar haar gebrabbel werd overstemd door de instrumenten en eigenlijk niet aangenaam naar te luisteren. Puur qua zang is waren er minstens 18 andere kandidaten beter en is die 19de plaats voor Belgie terecht.België : welja met goed zingen alleen kom je er nooit in Eurovision. Mooie poging en toch 19de plaats gehaald maar veel meer zat er niet in.
Sorry, maar voor Europa zou Patje maar een creepy ouwe vent geweest zijn die met één of andere del een carnavalsnummer kwam brengen hoor. Zou zeker ook de finale niet hebben gehaald.Finally, nog iemand die ook zegt dat we Patje moesten gestuurd hebben. Gingen we sws zeer hoog gescoord hebben.
Goed zingen met een goed nummer zonder teveel show en kostuums kan perfect winnen.Goed zingen? Geike haar stem kwam er totaal niet door. Ze zong niet vals, maar haar gebrabbel werd overstemd door de instrumenten en eigenlijk niet aangenaam naar te luisteren. Puur qua zang is waren er minstens 18 andere kandidaten beter en is die 19de plaats voor Belgie terecht.
Weet ik. Maar mijn punt is dat het ook dat eigenlijk niet was.Goed zingen met een goed nummer zonder teveel show en kostuums kan perfect winnen.

Klopt, ze kan zeer goed zingen maar het nummer op zich en haar stemgebruik vond ik niet top. Hoe ze de tekst 'last night' bracht vond ik 'lelijk' klinken.Weet ik. Maar mijn punt is dat het ook dat eigenlijk niet was.![]()
In theorie kan het zo zijn dat UK bij alle landen op de 11de plaats is geëindigd in de stemmen hé, en dan eindig je ook met 0 punten. Dat heb je nu eenmaal met die grijze middenmoot liedjes: de meeste mensen stemmen maar op 1 of een paar landen, en dan ga je voor die acts kiezen die er voor jou uitspringen, en niet die in je persoonlijke ranking ergens rond pakweg de 15de plaats zou schommelen. En er zullen niet veel mensen zijn waar UK in de top 3 zat.De punten waren met momenten brutaal.
UK zero points : en ook niks van vakjury. Dat moet toch steken dat je niemand van jury of van publiek hebt kunnen overtuigen.
Voor mij was dat oekraine. Ik kreeg spontaan goesting in een middeleeuwse breughel feest met volksdans, geroosterd varken en lauw bier.Klopt, ze kan zeer goed zingen maar het nummer op zich en haar stemgebruik vond ik niet top. Hoe ze de tekst 'last night' bracht vond ik 'lelijk' klinken.
Bovendien had je nummers die je na ieder overzicht beter vond terwijl je ze bij de volledige versie niet zo goed vond. Sommige nummers hadden een saai begin met wel een enthousiaste 'ontploffing' of extra oosters deuntje dat feest uitstraalde.
Damn, ieder zijn/haar mening maar die 18 (pas op hier en daar misschien wel eentje) heb ik dan toch gemist.Puur qua zang is waren er minstens 18 andere kandidaten beter.

Charlotte AdigéryGeen idee wie van Belgie het goed zou kunnen doen, maar ik denk dat Angèle dat heel goed zou kunnen doen. In Vlaanderen hadden ze Natalia 10 jaar geleden moeten insturen. Die heeft zo nummers die dat in die periode zeer goed zouden hebben gedaan. Patje Krimson had dat in 2014 ook beter gedaan dan Axel Hirsoux.