Sir_Bongiovi
Active member
Duitsland en Portugal strijden voor de laatste plaats 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tuurlijk, alleen zanglijn is live, muziek is nooit live maar het is wel een band die ik nog wel live ergens zie staan en show geven, bij al de rest mis ik dat toch wel, gewoon de mogelijkheid om echt 3 kwartier/1u op te tredenGe weet dat die niet live speelden?
Enkel zang. Anderen doen wel alles live.

Tuurlijk, alleen zanglijn is live, muziek is nooit live maar het is wel een band die ik nog wel live ergens zie staan en show geven, bij al de rest mis ik dat toch wel, gewoon de mogelijkheid om echt 3 kwartier/1u op te treden
Niemand, is al járen verboden door de organisatie. Vroeger (jaren 60) was het verplicht: of zelf spelen, of het orkest gebruiken.
Oops ...Geen enkel land gebruikt live muziek, mag niet meer sinds 1998.
Da zijn geen gratis plaatsjes he, de Big 5 zijn automatisch geplaatst omdat zij de grootste bijdrage aan het EBU-budget doen. If anything zijn dat gekochte plaatsenHopelijk Duitsland laatste plaats... Dat ze dat durven inzenden en dan een finaleplaats elk jaar krijgen... Ze mogen die gratis finaleplaatsjes echt afgeven, want eigenlijk hebben die grote landen (op Italie en soms Frankrijk na) er totaal geen recht op. 100 keer groter, maar landen als Azerbeidzjan, Malta, San Marino kuisen ze allemaal af.
De 'grote 5' verdienen hun plaats in de finale allesbehalve gratis. Zijn de grootste geldschieters van het ESC.Hopelijk Duitsland laatste plaats... Dat ze dat durven inzenden en dan een finaleplaats elk jaar krijgen... Ze mogen die gratis finaleplaatsjes echt afgeven, want eigenlijk hebben die grote landen (op Italie en soms Frankrijk na) er totaal geen recht op. 100 keer groter, maar landen als Azerbeidzjan, Malta, San Marino kuisen ze allemaal af.
Was toch volledig Little BigNog iemand die vindt dat Litouwen een Depeche Mode sound heeft?
Ken ik niet,… een Depeche Mode cover band?Was toch volledig Little Big