Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk het niet, anders was er wel meer 'fuss' over gemaakt.holy moly Denemarken, et die ploat af.
Btw zag ik daar Daði Freyr zitten ? Doet die ook mee ? Nog altijd dik jammer dat ze "Think about Things" niet hebben kunnen brengen door Covid.

Dat denk ik ook.Gustaph heeft ook wel het geluk dat de voorgaande nummers niet bepaald vrolijk waren. Het was een opvallend nummer en dat blijft mensen wel bij, denk ik.
De laatste jaren waren inderdaad teleurstellend. Spijtig dat we niet zijn verder gegaan op het elan van Loic Nottet, Laura Tesoro en Blanche. Jeremy Makiese vorig jaar was 'meh', Elliot zijn lied was best ok maar vocaal veel te slap, Hooverphonic dikke drol, Sennek ook niksOok niet echt mijn stijl maar t'is toch een van de betere songs van dit jaar en hij kan wel zingen.
Meestal heeft België een draak van een lied (9/10 - no offense), maar ditmaal valt het wel mee.
J'aime la vie!De laatste jaren waren inderdaad teleurstellend. Spijtig dat we niet zijn verder gegaan op het elan van Loic Nottet, Laura Tesoro en Blanche. Jeremy Makiese vorig jaar was 'meh', Elliot zijn lied was best ok maar vocaal veel te slap, Hooverphonic dikke drol, Sennek ook niks

Da's ondertussen ook al 9 jaar geleden ...Ik vind het altijd jammer dat "She's after my piano" niet is mogen gaan ;-)