RiCOManiaC
Well-known member
BAM ! Hij is door en tis volledig terecht, zeker na zn performance. Het lied zelf lijkt ook wel aan te slaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
12 pointsMijn top:
12 Australië
10 Oostenrijk
8 Armenië
7 Cyprus
6 België
5 Litouwen
4 Albanië
3 Polen
2 Estland
1 Slovenië
Georgië
Ijsland
Denemarken
Roemenië
San Marino
Griekenland
Denk dat mijn eerste 6 wel doorgaan. Daarna twijfel ik wel. Georgië, Ijsland en Denemarken kunnen ook wel door. Laatste 3 denk ik echt niet.
Hoeveel volk zou er eigenlijk nog naar Eurovision kijken? Toen ik in de lagere school (10-15 jaar geleden) zat keek quasi iedereen die ik kende naar Eurovision. Als ik nu eens rondvraag zijn het alleen de queers die er nog warm voor lopen.Nuja, als je het ziet, het heeft elk jaar meer en meer weg van een LGBT-bijeenkomst met steeds slechtere muziek.
11ste volgens de bookmakers, maar ik gok toch top-10 (Voornamelijk door televoting, als ik even kijk op social media en zo rondom mij kijk)Hop, Gustaph mag in de tweede helft optreden. Nu nog een mooi plaatje in de running order en een top 10 zit er wel in.
Australië gaat heus niet winnen. Zal wel Loreen worden11ste volgens de bookmakers, maar ik gok toch top-10 (Voornamelijk door televoting, als ik even kijk op social media en zo rondom mij kijk)
Wie wint? Ik denk Australië, ironisch genoeg, aldus geen Europees land.
Amai.. wat een clash. Gaat als een tang op een varken zijn, spijtig...Wij treden in de finale op na Australia, da's geen cadeau
Maar lijkt wel typisch volgens de juiste Eurosong ingrediënten in elkaar gestoken.Amai.. wat een clash. Gaat als een tang op een varken zijn, spijtig...
Al vind ik Australia lauwe kost. Mooie staging maar het nummer is niet overtuigend.
Beste herrinnering uit mijn eurovison jeugd.Dan vergeet je nog het beste dat België ooit gestuurd heeft:
Die zaten al 2168, dus niemand was er al klaar voor.
Hoeveel volk zou er eigenlijk nog naar Eurovision kijken? Toen ik in de lagere school (10-15 jaar geleden) zat keek quasi iedereen die ik kende naar Eurovision. Als ik nu eens rondvraag zijn het alleen de queers die er nog warm voor lopen.Nuja, als je het ziet, het heeft elk jaar meer en meer weg van een LGBT-bijeenkomst met steeds slechtere muziek.

Gaat als een tang op een varken zijn, spijtig...
Vroeger was het tenminste entertainend:Ik moet ook zeggen dat ik altijd het schijt krijg van obvious playback van de instrumenten
Vroeger was het tenminste entertainend:
.