Visenya
Well-known member
Dan krijgt de VRT een hartaanval. En wie gaat dat spel presenteren, Niels, Danira en Siska?We gaan dat spel gewoon winnen
Because of you![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan krijgt de VRT een hartaanval. En wie gaat dat spel presenteren, Niels, Danira en Siska?We gaan dat spel gewoon winnen
Because of you![]()
Bart Peeters natuurlijk! De enige echte presentator wmb.Dan krijgt de VRT een hartaanval. En wie gaat dat spel presenteren, Niels, Danira en Siska?
Of, hij geeft dit jaar al de punten, Bart Cannaerts.Bart Peeters natuurlijk! De enige echte presentator wmb.

Niels, iemand van de RTBF en dan nog een transpersoon die ze ergens moeten zien te vinden. Festival zal doorgaan in Paleis 12. Ze zullen wel moeten duimen dat Stromae tegen dan genezen is om er een echt Belgisch feestje van te maken.Dan krijgt de VRT een hartaanval. En wie gaat dat spel presenteren, Niels, Danira en Siska?
Verdorie, Aster is net verkocht aan VTM, die zou ook nog in het plaatje passen.Niels, iemand van de RTBF en dan nog een transpersoon die ze ergens moeten zien te vinden. Festival zal doorgaan in Paleis 12. Ze zullen wel moeten duimen dat Stromae tegen dan genezen is om er een echt Belgisch feestje van te maken.

Ze zeggen van wel ondanks dat het niet meer moet sinds 2021.
Zijn de backing vocals eigenlijk live bij ons?
Ik zou vermoeden in het begin wel, maar dan op het einde lijken ze dan weer heel erg afgelikt.
Heb Sandrine trouwens altijd een hele goede zangeres gevonden.
Had n ahaar Idool-deelname op z'n minst een carrière mogen hebben zoals Natalia (en voor mij persoonlijk zelfs in plaats van Natalia).
Zijn de backing vocals eigenlijk live bij ons?
Ik zou vermoeden in het begin wel, maar dan op het einde lijken ze dan weer heel erg afgelikt.
Als je niet in een deelnemend land zit wanneer je een stem uit brengt, valt je stem in de bucket "rest of world". Dat wordt gewoon als 1 extra land beschouwd dat ook 1-12 punten uitdeelt.Ik snap het stemsysteem niet (ook maar kort opgevangen). Iedereen mag nu stemmen? Dan doet het er toch niet echt meer toe dat landen die 12 points tralala doen, als je dan achteraf achthonderd of wat punten ‘zomaar’ kan krijgen? Of hoe werkt dat systeem? Ik meen mij te herinneren dat Maneskin zo eerder onverwacht won?
Dus het is niet als een eenzaat in Mozambique op België stemt wij er plots 12 punten bij krijgen.Als je niet in een deelnemend land zit wanneer je een stem uit brengt, valt je stem in de bucket "rest of world". Dat wordt gewoon als 1 extra land beschouwd dat ook 1-12 punten uitdeelt.
Dit is nieuw van dit jaar.
Dan krijgt de VRT een hartaanval. En wie gaat dat spel presenteren, Niels, Danira en Siska?