Expeditie Gooris (2026) - Citytripping

ilgonwe

Well-known member
Screenshot 2026-02-07 at 21-56-48 Expeditie Gooris - Seizoen 4 - Kijk volledige afleveringen o...png

Het nieuwe seizoen van citytrips start op

donderdag 19 februari

Ze zullen deze bestemmingen aandoen:
De Goorissen houden halt in Barcelona (Spanje), Edinburgh (Schotland), Athene (Griekenland), Tromsø (Noorwegen), Mykonos (Griekenland), New York (Verenigde Staten), Highlands (Schotland) en Dubai (Verenigde Arabische Emiraten).

Laatst bewerkt door een moderator:
Ons Kelly haar jaarlijkse congé op kosten van DPG zie.
Ik zou zeggen: ik zou net hetzelfde doen. Maar eerlijk gezegd is dat niet zo. Ik ben verre van zo rijk als die familie, maar no way dat ik op reis ga met een cameraploeg. Je gaat je trouwens ook onmiddellijk anders gedragen, sowieso.

Zie er wel naar uit, altijd leuk na een dagje werken. Dat moet niet altijd iets stevigs zijn op een weekavond.

Ik zou zeggen: ik zou net hetzelfde doen. Maar eerlijk gezegd is dat niet zo. Ik ben verre van zo rijk als die familie, maar no way dat ik op reis ga met een cameraploeg. Je gaat je trouwens ook onmiddellijk anders gedragen, sowieso.

Bij Sam twijfel ik toch of die een rolletje speelt daar

. Je gaat je trouwens ook onmiddellijk anders gedragen, sowieso.
Die hebben zich nu al zoveel laten filmen. En zeiden zelf ook, over de Pfaffs, die eerste weken zijde u daar bewust van, maar na een tijdje ben je daar niet meer mee bezig.

En als er nu 1 iemand is van wie ik denk dat die geen rolleke speelt is het wel Sam Gooris.

Die hebben zich nu al zoveel laten filmen. En zeiden zelf ook, over de Pfaffs, die eerste weken zijde u daar bewust van, maar na een tijdje ben je daar niet meer mee bezig.

En als er nu 1 iemand is van wie ik denk dat die geen rolleke speelt is het wel Sam Gooris.
Klopt, die hier eens op de lokale kermisfuif gehad en die heeft ruim een halfuur bij iemand met het syndroom van Down doorgebracht met oprechte interesse zonder camera's of gsms of iets anders in de buurt, hij stond er wel op dat hij bij tijd en stond zijn pinteke had.

Daarna de tent volledig op z'n kop gezet met z'n moves.

Wat doen Shania en haar broer eigenlijk als Job?

De Kenji studeert nog, heeft al een diploma als webdesigner maar is blijkbaar nog verder aan het studeren voor een master.

Heel recent nog paar artikels in de krant over Shania, dat ze al van haar 15de bijverdient, 1,5 jaar heeft gesolliciteerd maar amper wordt uitgenodigd op gesprek wegens haar naam en ze nu blijkbaar iets zoekt in de media maar meer achter de schermen.

En ivm het rolleke dat Sam zou spelen, die kerel is in't echt zo.

Ben hem de afgelopen jaren al paar keer tegengekomen op café of in de Carrefour aan de kassa of lang geleden tijdens een zaalvoetbalwedstrijd, wij moesten tegen hem shotten samen met die mannen van Lindsey en Debby.

Dat is nu echt een gezin zonder allures, heel gewoon en zonder pretentie.

Die Dave bijvoorbeeld, man van Lindsey, die heeft een immo kantoor hier bij ons in't dorp en dat ziet er geen aangenaam persoon uit als ge die ziet rondwandelen. Ook altijd nors, maar mss in't echt wel ne aangename kerel als ge hem zou kennen natuurlijk.

Lindsey van't zelfde, ook altijd een droef gezicht, altijd boos kijken.

Met de Sam kunt ge echt lachen en zwansen, zelfs in de Carrefour. Ik heb dat verhaal ooit hier verteld, of op de vorige site kan ook maar

Jaren geleden stond ik aan te schuiven achter hem aan de kassa van de Carrefour, was nog voor de zelfscan dus moet al zeker 8j geleden zijn ofzo.

In die zijn kar stonden 2 bakken bier en stuk of 6 pizza's.

Hij maakte oogcontact en knikte vriendelijk en ik zei, amai feestje vanavond?

En beeld u het volgende in met de stem van Sam Gooris

"Nee maat, ons Kelly is een weekend weg met ons Shania en onze Kenji, dus ik moet voor mijn eigen zorgen dus bibi hier kan op zijn kin kloppen"

De Barcelona-aflevering was al een schot in de roos, de vertrouwde combinatie van stadsbeelden, komische momenten en de commentaar voelen goed. Valt wel op dat met al die BV-reisprogramma's deze de enige is waar je tenminste iets ziet waar ze zitten ipv enkel (huilende) gezichten van BV's.

De Barcelona-aflevering was al een schot in de roos, de vertrouwde combinatie van stadsbeelden, komische momenten en de commentaar voelen goed. Valt wel op dat met al die BV-reisprogramma's deze de enige is waar je tenminste iets ziet waar ze zitten ipv enkel (huilende) gezichten van BV's.
Wel weinig van Barcelona gezien.

Ik vond het teleurstellend, heel die beklimming naar Park Güell en Gooriske maakte niet eens van zijnen tak... Die karretjes waarmee ze rondreden moeten wel héél oncomfortabel geweest zijn :tongue:

Het beste van de aflevering was toch de Sagrada Família: *stapt binnen* 3 minuten later: "Ik heb het gezien" *wandelt terug naar buiten* :laugh:
Het zag er nochtans magnifiek uit, het is ondertussen wel dik 20 jaar geleden dat ik zelf in Barcelona ben geweest, in mijn herinnering was dat toen binnen nog nen donkeren bouwwerf... :unsure:

Ik vond het teleurstellend, heel die beklimming naar Park Güell en Gooriske maakte niet eens van zijnen tak... Die karretjes waarmee ze rondreden moeten wel héél oncomfortabel geweest zijn :tongue:

Het beste van de aflevering was toch de Sagrada Família: *stapt binnen* 3 minuten later: "Ik heb het gezien" *wandelt terug naar buiten* :laugh:
Het zag er nochtans magnifiek uit, het is ondertussen wel dik 20 jaar geleden dat ik zelf in Barcelona ben geweest, in mijn herinnering was dat toen binnen nog nen donkeren bouwwerf... :unsure:
En doen alsof ze ook maar gewoon zijn en dan klaagt ie over de kleine hotelkamer.. met hun eigen terras.. :crazy:

Sam Gooris is toch echt wel het schoolvoorbeeld van iemand die zich nooit anders voordoet dan hij is.
Onvoorspelbaar in zijn voorspelbaarheid, je moet het maar kunnen. Ook weer dit programma kijkt weer zo vlot weg, het zit soms in de kleine dingen.

Dat interview met Shanai heb ik ook gelezen. Goed ja je bent bekend, je komt met je gezicht op TV, omarm dat en slaag er munt uit als de de kans zich voordoet.
Ik begrijp wel ergens dat een werkgever terughoudend is voor zo iemand aan te nemen. Op verschillende vlakken kan dat voor problemen of nijd zorgen.

De overige afleveringen van het seizoen zijn nog in postproductie. Half mei zijn ze terug met de andere citytrips.

Ondertussen komen er 8 afleveringen van De Trein, een docureeks over de NMBS.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan