Wat doen Shania en haar broer eigenlijk als Job?
De Kenji studeert nog, heeft al een diploma als webdesigner maar is blijkbaar nog verder aan het studeren voor een master.
Heel recent nog paar artikels in de krant over Shania, dat ze al van haar 15de bijverdient, 1,5 jaar heeft gesolliciteerd maar amper wordt uitgenodigd op gesprek wegens haar naam en ze nu blijkbaar iets zoekt in de media maar meer achter de schermen.
En ivm het rolleke dat Sam zou spelen, die kerel is in't echt zo.
Ben hem de afgelopen jaren al paar keer tegengekomen op café of in de Carrefour aan de kassa of lang geleden tijdens een zaalvoetbalwedstrijd, wij moesten tegen hem shotten samen met die mannen van Lindsey en Debby.
Dat is nu echt een gezin zonder allures, heel gewoon en zonder pretentie.
Die Dave bijvoorbeeld, man van Lindsey, die heeft een immo kantoor hier bij ons in't dorp en dat ziet er geen aangenaam persoon uit als ge die ziet rondwandelen. Ook altijd nors, maar mss in't echt wel ne aangename kerel als ge hem zou kennen natuurlijk.
Lindsey van't zelfde, ook altijd een droef gezicht, altijd boos kijken.
Met de Sam kunt ge echt lachen en zwansen, zelfs in de Carrefour. Ik heb dat verhaal ooit hier verteld, of op de vorige site kan ook maar
Jaren geleden stond ik aan te schuiven achter hem aan de kassa van de Carrefour, was nog voor de zelfscan dus moet al zeker 8j geleden zijn ofzo.
In die zijn kar stonden 2 bakken bier en stuk of 6 pizza's.
Hij maakte oogcontact en knikte vriendelijk en ik zei, amai feestje vanavond?
En beeld u het volgende in met de stem van Sam Gooris
"Nee maat, ons Kelly is een weekend weg met ons Shania en onze Kenji, dus ik moet voor mijn eigen zorgen dus bibi hier kan op zijn kin kloppen"