Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je kan deze ook aanpassen heb ik gezien, audioboost enzokijkt vlot weg, was veel kwijt van het plot maar na aflevering 2 ben ik volgens mij weer volledig mee.
Ik kijk geen recaps, vaak komt dat wel vanzelf terug.
De audio mix is wel wat 'vreemd' merk ik in aflevering 2, sommige dialoog komt zeer goed door, andere is bijna niet verstaanbaar. iets te veel low-end bij momenten, ook. zal wel een keuze geweest zijn, het eerste seizoen was op dat vlak wel goed te pruimen.
Awel dat vroeg ik mij nu ook af!was dat al canon dat Deathclaws bestonden vóór de nukes? was voor mij wel een big surprise.

Ja, was al van Fallout2 ofzo geweten dat die engineered waren voor the great war.Awel dat vroeg ik mij nu ook af!was dat al canon dat Deathclaws bestonden vóór de nukes? was voor mij wel een big surprise.
ik vind het wel eens verfrissend dat niet elke aflevering op een enorme fomo cliffhanger moet eindigen.Ik denk dat, buiten de fans van de lore, voor gewone kijkers niet erg veel achteraf te discussiëren is. De afleveringen zijn zeker niet slecht maar er speelt geen onheilspellend gevoel waar je de volgende aflevering al meteen moet zien.
Het nieuwe is er wat af voor mij, k vind het niet zo memorabel ook al is er niet speciaal iets negatief over te vertellen.