Heb het e-book daarvan, toch een must als je Stormlight Archive en de bredere cosmere volgt. Leest ook weer vlot weg!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet of het een domme vraag is of niet maar wat zijn goede boeken om te starten in / kennis te maken met het genre?
Ik weet niet of het een domme vraag is of niet maar wat zijn goede boeken om te starten in / kennis te maken met het genre?
Er zijn zoveel subgenres in fantasy dat je misschien beter je vraag wat verfijnt. Wat trekt je aan tot het fantasy genre?Ik weet niet of het een domme vraag is of niet maar wat zijn goede boeken om te starten in / kennis te maken met het genre?
Na twee keer er mij doorgeworsteld te hebben snap ik er nog altijd amper de helft van denk ik
.Je hebt ergens wel een punt. Om te leren fietsen is het soms beter om meteen zonder trainingswieltjes van een klif in een zee vol met haaien te rijden.Hoe kan ik je nu je welverdiende Thumbs Up geven als je met zo'n statement je post afsluit? Zet er dan tenminste bij "tot als je 3-5 trilogieen/reeksen achter de rug hebt" in plaats van hem helemaal af te schrikken!
Ja maar het grote verschil is dat Thorn of Emberlain zeer binnenkort gaat uitkomen ...Ik vind het ook wat raar om de Gentleman Bastards aan te raden, want Lynch zijn writers block is nog een paar gradaties erger dan die van Martin. Geniale reeks wel, zeker het eerste boek. Ik heb bewust geen onafgewerkte reeksen als tip gegeven. Ik volg wel dat het eerste boek op zichzelf gewoon fantastisch is en dat je niet perse de rest moet lezen om een geweldige fantasy ervaring achter de rug te hebben (basically ocean's eleven meets fantasy), maar dan kan je ook de eerste drie boeken van A Song of Ice and Fire aanraden. Die zijn ook geweldig. De rest van de boeken skip je want daar is het verhaal veel beter verteld door de HBO-reeks.

Je hebt ergens wel een punt. Om te leren fietsen is het soms beter om meteen zonder trainingswieltjes van een klif in een zee vol met haaien te rijden.
@Bubba : Beginnen met Gardens of the Moon dus!
The Black Company: voor een meer gritty fantasy over oorlog & soldaten.Ik weet niet of het een domme vraag is of niet maar wat zijn goede boeken om te starten in / kennis te maken met het genre?