FC De Voorzitters

Het blijft toch raar dat ze die mensen geen €14 per uur kunnen geven via flexijob. Daar is zogezegd geen budget voor.

Deed me denken aan die fragmenten met Gerald in Clarkson's Farm :rofl:
Inderdaad. Ik dacht net hetzelfde.

Eddy lijkt me een goede gozer, maar die begint wel echt in zijn eigen te geloven.

Zou dat allemaal spontaan zijn? Ineens wat rond het plein gaan wandelen bijna vallend over een biet in het veld. Blief kalm Eddy.

Lijkt me op het eerste zicht wel de leukste groep/ploeg/voorzitter om voor te spelen. De rest zit meer te stoefen met hoeveel geld ze erinsteken en wat ze allemaal niet doen voor de mensen.

Ah, jullie vinden dat Eddy er echt het beste uitkomt? :biglaugh:

Toch wel echt op zijn Ninofs allemaal. Zou daar toch echt niet willen spelen.

Met alle respect, maar Sint-Antelinks is ook maar een soort van een caféploeg die beetje op 'niveau' spelen. Die hebben 2 ploegen in competitie. Als speler zal het daar wel meer dan plezierig zijn, sowieso. Maar dat is helemaal iets anders dan al die andere clubs (met uitzondering van die ploeg uit Uikhoven die we nog niet gezien hebben, die zijn precies van hetzelfde niveau) die een veel grotere accomodatie hebben en uitgebreide jeugdwerking. Eddy zijn taak staat toch maar in schril contrast met al die andere mannen. Hij is vooral beetje aandachtsgeil met de camera erbij precies.

Laatst bewerkt:
Die Eddy was toch wel een beetje zeer obsessief met het naakt zijn, niet? Akkoord dat het allemaal voor het goede doel ook is maar om daar nu een hele aflevering voor uit te trekken?
Die De Troetsel is toch ook wel een beetje geschift als je allemaal ziet wat hij doet voor die club. Hij is wel een beetje sociaal 'cringe' om het eens met een modern woord te zeggen. De Feyton liet toch ook wel zijn minder sympathieke kant zien langs dat veld, het bleef deze keer nog beschaafd. Zal ook wel zijn omdat er een camera op zijn gezicht was want verwonderlijk is dat niet...

Terug
Bovenaan