FC De Voorzitters

Eerste keer dat ik een aflevering zie, wat is die Peter "jaja" Boeckx ergerlijk zeg.

Vind trouwens dat Sint-Lenaerts een behoorlijk triestige (lees: verouderde) accomodatie heeft voor een ploeg dat in nationale speelt.
Zoiets zie je eerder in 3e provinciale of bij de Walen.
Die broden voor de vrijwilligers :lol:

Jammer dat er geen West-Vlaamse club aan bod komt.

Het is nu eenmaal een dwarsdoorsnede van het volkse Vlaanderen. Al die taferelen kom je ook tegen in het amateurwielrennen, op de cross, bij cafésporten, in carnavalsmilieu's, ...
Dat vechten? Serieus?

Triestig sloeg wel degelijk daarop. Niet op de pintjes op zondag.

Die vrijwilligers die zetten zich dus echt dag en nacht in quasi om die club mee op orde te krijgen en de Jos vindt er niet beter om die een brood te geven? Waarschijnlijk dan ook nog eens gesponsord... Aller ik kan er nu toch niet aan doen maar dat vind ik nu toch wel een heel triestig gebaar. Ga daar toch eens goed mee gaan eten of ga eens op weekend met z'n allen. Enkel en alleen denk ik dat de Jos maar een nukkige vent is, zijn idee en niets anders. Lijkt me helemaal geen gezellige persoon.

Antelinks, ja nu hadden ze daar weer iets uitgevonden... een clublied opnemen en dat moet dan 'toevallig' allemaal op een tijdspanne waar Play4 komt kijken? Ik kan me niet herinneren dat onze voorzitter ons zoveel opeiste voor banale zaken. De naakt kalender nog tot daar aan toe, want dat was voor het goede doel maar dan nog...

Die van Uikhoven vooral met die vrouw des huize te doen, die gewoon ruimweg toegeeft dat het haar allemaal teveel is. Allemaal schoon en wel he zo een voetbalclub op amateur niveau als vent willen. Maar je trekt er altijd de hele familie in mee. Plus toch ook wel een heel klein beetje een marginale familie. Die match tja, welkom in 4de provinciale zeker ? Fijn toch he als jong manneke van 17-18 jaar als scheidsrechter moeten starten tussen een paar gefrustreerde non-voetballers...

Den Bart, is ondanks dat hij social awkward is eigenlijk nog de meest normale van allemaal. De rest van die voorzitters zien het of groots of hebben de middelen niet. Dan denk ik dat de Detroetsels het wel op de kaart hebben.

Die vrijwilligers die zetten zich dus echt dag en nacht in quasi om die club mee op orde te krijgen en de Jos vindt er niet beter om die een brood te geven? Waarschijnlijk dan ook nog eens gesponsord... Aller ik kan er nu toch niet aan doen maar dat vind ik nu toch wel een heel triestig gebaar. Ga daar toch eens goed mee gaan eten of ga eens op weekend met z'n allen. Enkel en alleen denk ik dat de Jos maar een nukkige vent is, zijn idee en niets anders. Lijkt me helemaal geen gezellige persoon.
Inderdaad. Dat met die broden was de schaamte nabij.

Die vrijwilligers die zetten zich dus echt dag en nacht in quasi om die club mee op orde te krijgen en de Jos vindt er niet beter om die een brood te geven? Waarschijnlijk dan ook nog eens gesponsord... Aller ik kan er nu toch niet aan doen maar dat vind ik nu toch wel een heel triestig gebaar. Ga daar toch eens goed mee gaan eten of ga eens op weekend met z'n allen.
Ik vind dat sowieso contradictorisch dat vrijwilligers voor een gratis drankje werken, terwijl de spelers soms €1000 bijverdienen iedere maand. Dat gaat er bij mij niet in :) dat bestaat ook al zo lang, dat het niet gemakkelijk zal zijn om dat nog om te vormen, het is normaal zeg maar

ik zou dat nog wel willen doen als ik op pensioen ben, maar een minimum-flexi-job-verloning is toch niet zoveel gevraagd denk ik

Voetbal Vlaanderen zal ook lachen als ze de beelden zien van dienen Bart die daar training gaf aan zijn ploegske. De oefeningen op die trappen, heuvel omhoog lopen, enkel de beste selecteren. Duidelijk ook ingeschreven op het laagste niveau als je de resultaten hoorde. Ok, laatste 2 zie je nog bij veel ploegen maar als trainer toch pijnlijk om dat allemaal op tv te zien.

Antelinks, ja nu hadden ze daar weer iets uitgevonden... een clublied opnemen en dat moet dan 'toevallig' allemaal op een tijdspanne waar Play4 komt kijken? Ik kan me niet herinneren dat onze voorzitter ons zoveel opeiste voor banale zaken. De naakt kalender nog tot daar aan toe, want dat was voor het goede doel maar dan nog...
Ik vind het nu zelf ook wat veel worden, maar het was natuurlijk ook wel hun beste seizoen ooit/ of toch in jaren. Ijzer smeden als het heet is zeker.

Ik vind het nu zelf ook wat veel worden, maar het was natuurlijk ook wel hun beste seizoen ooit/ of toch in jaren. Ijzer smeden als het heet is zeker.
Hebben dit jaar eerste periode gewonnen en staan 4 punten achter de eerste met 1 wedstrijd minder. Als ze terug promoveren laat diene voorzitter de cameraploeg nooit meer gaan :laugh:

Voetbal Vlaanderen zal ook lachen als ze de beelden zien van dienen Bart die daar training gaf aan zijn ploegske. De oefeningen op die trappen, heuvel omhoog lopen, enkel de beste selecteren. Duidelijk ook ingeschreven op het laagste niveau als je de resultaten hoorde. Ok, laatste 2 zie je nog bij veel ploegen maar als trainer toch pijnlijk om dat allemaal op tv te zien.
Wat was dat allemaal. Uiteindelijk mochten er nog 2 mee als reserve om niet te spelen en 1 moest expliciet thuis blijven. Als trainer vond ik dat allemaal bijzonder cringe. Mijn zoon speelt ook voetbal en het is daar toch allemaal heel prestatiegericht, van op heel jonge leeftijd. De betere spelers mogen altijd veel meer spelen. Terwijl ze ook maar op het laagste niveau spelen. Allemaal wat triestig.

Laatst bewerkt:
Ik kan genieten van de reeks. Herken nog wel veel van mijn tijd toen ik in België speelde. En uiteraard zitten er specialekes tussen, maar die mensen zijn goud waard.

Bij onze ploeg, enfin, ik was toen net weg, hebben ze indertijd nog reclamespots gemaakt. Dat was om te bewijzen dat reclame werkte :unsure: .

Ik kan genieten van de reeks. Herken nog wel veel van mijn tijd toen ik in België speelde. En uiteraard zitten er specialekes tussen, maar die mensen zijn goud waard.

Bij onze ploeg, enfin, ik was toen net weg, hebben ze indertijd nog reclamespots gemaakt. Dat was om te bewijzen dat reclame werkte :unsure: .
Idd, deel volledig hetzelfde en grote kans dat we tegen elkaar hebben gevoetbald vroeger :unsure:.

Terug
Bovenaan