Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt dit wel? Concertzalen hebben toch ook programmators in dienst.Huh? Zo werkt dat niet als je zelf een tournee doet he. Die 100k is als ze gevraagd wordt als artiest, nl als deel van een festival oid. In de AB is het gewoon zij zelf die de AB afhuurt om op te treden.
't Was zeker geen woordspeling als grap. Nee.Ze is al doorgebroken daar hoor.
Puur vraag en aanbod.Hoe goed PT ook mag zijn, ik vind persoonlijk niet dat een Vlaams artiest 100k voor een optreden waard is. Al is iets waard wat men ervoor wil geven natuurlijk.
Er is ook een bepaalde vorm van exclusiviteit. Ze doet deze zomer maar 4 festivals in België. Dat bepaalt ook deels de hogere prijs.Hoe goed PT ook mag zijn, ik vind persoonlijk niet dat een Vlaams artiest 100k voor een optreden waard is. Al is iets waard wat men ervoor wil geven natuurlijk.
Die 100k gaat natuurlijk ook niet zuiver naar haar, maar het blijft ergens een systeemfout ja.Hoe goed PT ook mag zijn, ik vind persoonlijk niet dat een Vlaams artiest 100k voor een optreden waard is. Al is iets waard wat men ervoor wil geven natuurlijk.
Waarom een systeemfout?Die 100k gaat natuurlijk ook niet zuiver naar haar, maar het blijft ergens een systeemfout ja.
Die 100k gaat natuurlijk ook niet zuiver naar haar, maar het blijft ergens een systeemfout ja.
Een paar jaar geleden is Niels Destadsbader hier nekeer op de dorspfeesten komen zingen. Uit goede bron van een persoon die mee organiseerde vernomen dat die ook rond de 100k+ vraagt.Hoe goed PT ook mag zijn, ik vind persoonlijk niet dat een Vlaams artiest 100k voor een optreden waard is. Al is iets waard wat men ervoor wil geven natuurlijk.

Dat is wel heel straf.Nieuw album Gedoe is vorige vrijdag uitgekomen en blijkbaar staat dat op 5 qua streams wereldwijd op Spotify. Da's precies vrij indrukwekkend.