marcel
Well-known member
Zoals ik al zei, Bottas wint met dezelfde wagen 32 ronden lang geen enkele plaats, in tegendeel, als Russel niet óp hem knalt, verliest hij er zelfs nog één.Zoals ik eerder al zei, indien jij dat onzin vind interesseert mij geen bal. Ik ben van mening dat je heel duidelijk ziet dat, wanneer Lewis in gevecht is met Max, hij fouten maakt die hij normaal gezien niet maakt. Lewis is duidelijk zenuwachtig, Max niet. Dus ja, Max is psychologisch de sterkste van de 2.
Wat Lewis vandaag gedaan heeft is heel straf. Hij heeft 2 grote fouten gemaakt, heeft zich dan nog terug gevochten naar P2 en nog de snelste ronde uit de brand gesleept. Heel straf.
Maar, Solleke89 heeft het bij het rechte eind in post #826. Met de fout die Lewis maakte in toen hij van het circuit ging verdient hij het eigenlijk niet om nog op het podium te staan. Het is dankzij de crash tussen Bottas en Russel dat hij nog op het podium geraakt is, en dat is duidelijk absoluut niet de verdienste van lewis. Dat is heel veel geluk hebben. Dat is niet geluk afdwingen zoals jij zegt. Dat is gewoon hoerenchance, niet meer of niet minder.
Hamilton gaat op 31 ronden van 9 naar 2.
Da's geen "hoerenchance" hoor.