FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is de eerste keer dat ik een F1 race live kijk, maar kan er mij iemand uitleggen waarom Hamilton en Verstappen net achter elkaar mogen vertrekken voor die laatste lap terwijl de safety car er kwam als er 10 seconden tussen beide heren zaten? Verstappen wint hier toch gewoon door 2 random incidenten van andere piloten?
Tijdens virtual SC moet de gap hetzelfde blijven, bij gewone SC sluit iedereen aan.

Uiteindelijk toch correct? Ze laten die gedubbelden altijd ontdubbelen waarom zouden ze die nu ertussen laten? Enige dat er gezegd kan worden dat het de laatste 2 races wel duidelijk geworden is dat die Masi daar niet op zijn plek zit.

Dit is de eerste keer dat ik een F1 race live kijk, maar kan er mij iemand uitleggen waarom Hamilton en Verstappen net achter elkaar mogen vertrekken voor die laatste lap terwijl de safety car er kwam als er 10 seconden tussen beide heren zaten? Verstappen wint hier toch gewoon door 2 random incidenten van andere piloten?

Zo is het idd, je bent op die manier te afhankelijk van de prestaties/crashes van andere coureurs. Ze zouden beter herstarten invoeren met de tijdsinterval voor de safety car, is veel en veel eerlijker dan dit gedoe.
Typisch einde wel voor dit seizoen, de F1/Fia moet zich gaan herbronnen.

Titel beslist in laatste lap waar iedereen van droomde, manier waarop wel belachelijk natuurlijk. Stel je voor dat Bottas hem gewoon in de muur zette achter de SC :unsure:

Ik weet weer waarom ik 2 jaar geleden ben afgehaakt, ik had me voor deze nog eens in mijn zetel gezet maar het gaat 'm al lang niet meer om 2 piloten die op het circuit of via strategie mekaar proberen af te troeven. De incidenten tijden deze race en hoe de FIA er op reageert bepalen wie het geluk heeft om te mogen winnen, en daar hangt dan nog eens een wereldtitel aan vast ook.
Best ironisch dat Hamilton zijn goeie start en perfecte race ervoor zorgt dat Red Bull keer op keer kan gokken met hun strategie en 't dan nog van Masi op een dienblaadje aangereikt krijgt ook...

Schandalig wat hier gebeurd.
Ik moet wel zeggen dat Max vandaag vrij sportief was. Hij heeft géén brokken gemaakt.
Een verdiende wereldkampioen? Op basis van het hele seizoen verdienen beiden het.

Vandaag? Neen, triest voor Hamilton :frown: en héél héél héél héél véél geluk voor Max. Hij was verslagen en dan plots die crash van Latifi en ja ...

Maar Max heeft natuurlijk gelijk dat hij in die laatste ronde zijn kans schoon zag en erop en erover ging. 100% van alle coureurs (inclusief Hamilton) had gewoon identiek hetzelfde gedaan .. hoe zou je zelf zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan