FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ham heeft toch niet verloren door andere rijders.
Die heeft verloren door zijn team. Verkeerde keuzes
Verloren door ..

1. Foute tactische beslissing van Mercedes
2. Zich te snel rijk gerekend
3. Enorm véél pech dat die crash nog gebeurde helemaal op het einde.

Het is sport natuurlijk maar dit is erg zuur voor Hamilton.

Jezus christus wat een ontknoping. Ik was de laatste 2 jaren minder geïnteresseerd geworden maar dit geeft mij hoop voor de toekomst. Met Max hebben opnieuw een uitdager waardoor het allemaal terug interessant wordt.

Als casual: ik snap niet waarom een SC ervoor zorgt dat je alle voorsprong kwijt bent? Wat is daar de logica achter?

Jezus christus wat een ontknoping. Ik was de laatste 2 jaren minder geïnteresseerd geworden maar dit geeft mij hoop voor de toekomst. Met Max hebben opnieuw een uitdager waardoor het allemaal terug interessant wordt.
Kan zijn dat het volgend seizoen gans anders is met de nieuwe auto’s.
Ferrari kan evengoed sterkste zijn, en McLaren ofzo

Lewis pakt gewoon die 8ste titel volgend seizoen hoor. Deze tegenslag zal hem alleen maar harder motiveren om terug te slaan.

Ja die SC kan gebeuren hè.
Dan zat hij dat laatste duel ook op nieuwere banden.

Red bull heeft wel minder te verliezen en kan gewoon gokken en hopen, maar toch
Dit dus.

Toto een twintig tal ronden voor het einde: PLEASE géén safety car aub! ... 4 rondes voor het einde ... safety car .. :cry:

Ja, ALLE lapped cars, niet diegene die toevallig tussen de eerste twee zitten
niet alleen dat, normaal moeten die wagens dan ook eerst weer aansluiten vóór ze de SC binnen halen.

Toch misschien eens die regels herzien, want dit sloeg uiteraard nergens op.

Wereldkampioen worden omdat 1 of andere prutser tegen de muur rijdt.
da's de shit die altijd kan gebeuren he.

hadden die wagens er nu niet vantussen gemogen, en had Max op dié manier gewonnen (wat zeker ook mogelijk was, want gedubbelden zijn niet écht een hindernis op die rechte stukken), dan had ik er geen problemen mee gehad. maar dit is gewoon de FIA die beslist die Max wereldkampioen worden.

en die comment van Masi is echt wel belachelijk... ze nemen een beslissing waarvan iedereen weet wat het resultaat is: vroeg kerstkadootje voor Max. dat is niet racen, dat is (slechte) werdstrijdleiding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan