FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop toch dat we deze of volgende week al een surprise teampresentatie krijgen of zo. Tot nu toe is er heel erg weinig datums voor teampresentaties bekend.
De meesten zullen mss wachten tot vlak voor de eerste test in Bahrein, maar da's nog 5 weken :s
Langs de andere kant: er kan maar weinig ontwikkeld worden aan de wagens omwille van het tokensysteem. Dus denk dat de meesten mss wel al bijna klaar zijn

Laatst bewerkt:
Ik ben al content dat ze dus al zeker van plan zijn om in 2022 nog te rijden. Ik begon er al wat voor te vrezen.

https://racingnews365.nl/mercedes-en-hamilton-bereiken-akkoord-onder-andere-over-vetorecht

Gaan ze Lewis nu nog vetorecht gaan geven ook..... dan weet ik toch echt wel genoeg...

Vooralsnog met een korrel zout natuurlijk. Maar als het klopt zal het me benieuwen of de Hamilton-fans (en dan bedoel ik niet degenen hier voor de duidelijkheid, meer de typische Facebook-hooligan-fans) het dan nog altijd zullen hebben over het zogezegd "feit" dat Vettel zijn zegje wou hebben over zijn teamgenoot. Wat nooit bewezen is, overigens. :)

En zo geraken ze Russel kwijt als die nog tot eind 2023 in de Williams zou moeten blijven rijden.

Zou het wel de max vinden als Bottas een week voor de wintertesten zou zeggen; jongens, het is genoeg geweest, ik ga rallyrijden. salut en de kost. Dan moeten ze Russell wel naast Hamilton zetten :LOL:

Mja, Russell heeft ook niet zoveel alternatieven hé. McLaren zit nog wel een paar jaar op slot met deze line-up denk ik.
Aston Martin moest Vettel zijn draai niet vinden? Misschien Red Bull als Tsunoda zich niet kan bewijzen bij Alpha Taurri...

Wat betreft Tsunoda zie ik dat net wel echt goed komen. Was er geen fan van in de F2 maar die kerel heeft wel veel vuur in zich. Verder hoop ik ook dat Bottas zegt dat het genoeg is geweest en naar de rally gaat. En dat vetorecht, we zullen zien wat er van aan is maar vermoed wel dat het waar is.

Zouden de bazen bij Mercedes dat toelaten?
Dat betwijfel ik ook, maar het is niet meer alleen Mercedes he. Ineos heeft nu ook heel wat te zeggen sinds een groot stuk vh team hebben gekocht. Dus ze zullen wsl ook wel een groot stuk van het loon van Hamilton gaan betalen.

Mja, Russell heeft ook niet zoveel alternatieven hé. McLaren zit nog wel een paar jaar op slot met deze line-up denk ik.
dat dachten we natuurlijk ook van Renault toen Ricciardo daar tekende. na 1 seizoen tekende hij al een contract bij Mclaren...

Ik heb vorige jaren niet mee gedaan. Wat is daar meestal de betere strategie, Hamilton pakken en altijd cashen of meer puntenpakker voor dat geld nemen?

Red Bull zou zijn wagen de RB16-B gedoopt hebben, duidt er wel op hoe weinig evolutie er in zit.
Vrees voor een voorspelbaar seizoen. Maar kom, we zien wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan