FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen wij geen poll maken of Ham door gaat of stopt? Hoe langer hij niks zegt hoe meer kans dat hij stopt.
ik denk dat tijd geen invloed heeft op zijn beslissing.
ofwel is die al genomen (en dan is de kans groter dat hij door gaat, anders is hij een dick tov Mercedes)
ofwel wacht hij effectief de beslissing af van het onderzoek naar de gebeurtenissen in Abu Dhabi. en that could go either way.

in't eerste geval verwacht ik hem gewoon op de launch volgende week.

Lewis gaat gwn rijden dit jaar.... Is allemaal een scheet in een fles. Hij heeft gewoon geen zin in nog meer gejank, vandaar. Lewis gaat alvast niet stoppen

wel grappig dat die in red bull kleuren rondparadeert... enkel het blauw mankeert nog, maar ik dacht toch direct "red bull"

Vettel overwinnaar in het ROC.

FK7XjtiXwAkNBLD.jpg:large

Wel grappig dat die in de BrawnGP kleuren rondparadeert, enkel de fluogele tint mankeert nog. Ik dacht toch direct "Brawn".

Met die zever dat hij wacht tot het onderzoek van de FIA om dan te beslissen wat hij gaat doen.

Dat is ook wel wat de pers ervan maakt he. Hamilton zelf is 2 maand onzichtbaar geweest, de pers heeft er vervolgens heel wat verhaaltjes rond verzonnen over het wat en waarom zich achter de schermen afspeelt, maar veel concreets is daar niet aan.

Dat is ook wel wat de pers ervan maakt he. Hamilton zelf is 2 maand onzichtbaar geweest, de pers heeft er vervolgens heel wat verhaaltjes rond verzonnen over het wat en waarom zich achter de schermen afspeelt, maar veel concreets is daar niet aan.
Idd. Wou waarschijnlijk gewoon efkes geen heisa en geen gezeik.

Die kleuren, Ronald McDonald?:unsure:

OT: ik hoop echt voor de sport dat Merc niet met een beest van een wagen afkomt. Als die weer jaren dominant gaan zijn...
Ik vrees wel dat Russell serieus sterretjes gaat zien langs Lewis.
op zich kan elk team dat he, dankzij de nieuwe reglementen en de budget cap.
voor hetzelfde geld is die HAAS 2s sneller dan al de rest, en zien we hun een paar jaar domineren. (allez, niet voor hetzelfde geld, maar het zou kunnen he)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan