ElkeGaming
Active member
Kunnen wij geen poll maken of Ham door gaat of stopt? Hoe langer hij niks zegt hoe meer kans dat hij stopt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat tijd geen invloed heeft op zijn beslissing.Kunnen wij geen poll maken of Ham door gaat of stopt? Hoe langer hij niks zegt hoe meer kans dat hij stopt.
Loeb is toch gewonnen?Vettel overwinnaar in het ROC.

inderdaad. en Noorwegen team kampioen.Loeb is toch gewonnen?![]()
Met die zever dat hij wacht tot het onderzoek van de FIA om dan te beslissen wat hij gaat doen.
Idd. Wou waarschijnlijk gewoon efkes geen heisa en geen gezeik.Dat is ook wel wat de pers ervan maakt he. Hamilton zelf is 2 maand onzichtbaar geweest, de pers heeft er vervolgens heel wat verhaaltjes rond verzonnen over het wat en waarom zich achter de schermen afspeelt, maar veel concreets is daar niet aan.
Idem, ik dacht zelfs bijna de 2 stieren te herkennen op zijn pull.wel grappig dat die in red bull kleuren rondparadeert... enkel het blauw mankeert nog, maar ik dacht toch direct "red bull"
Die kleuren, Ronald McDonald?

op zich kan elk team dat he, dankzij de nieuwe reglementen en de budget cap.Die kleuren, Ronald McDonald?
OT: ik hoop echt voor de sport dat Merc niet met een beest van een wagen afkomt. Als die weer jaren dominant gaan zijn...
Ik vrees wel dat Russell serieus sterretjes gaat zien langs Lewis.
Je hebt gelijk, ik had de finale nog niet gezien maar ik heb een wind horen waaien en die foto gezien en verkeerde conclusie getrokken.Loeb is toch gewonnen?![]()
)
Bod voor het “goede” doel. Het goede doel uit Nederland wrs![]()
Red Bull’s Horner wins Mercedes factory tour in charity auction
Mercedes can expect a visit from Red Bull's Christian Horner in the near future after the team boss won awww.motorsportweek.com

www.lego.com