Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er weer zo'n promo code voor -25% op een jaarabbo van F1 TV ?
Unfortunately you are not eligible for this plan because of your previous purchase history or you are in a territory that is not valid for this selection. Please choose another plan

Idem ik had vorig jaar via Play store een abbo gekocht, en ook weer gecanceld."Unfortunately you are not eligible for this plan because of your previous purchase history or you are in a territory that is not valid for this selection. Please choose another plan"
Woooow, ongelofelijk weer dit. Ik wou dat activeren, en dan zeggen ze 'je hebt nog een actief abonnement dat 26 maart afloopt, je kunt dit eerst annuleren'. Dus ik cancel mijn actief abonnement, en dan wil ik die promo activeren, en dan gaat dat niet. Typisch![]()
Nederlands zit er dus niet in in de eerste helft van het seizoen, keek op zich toch vaak met engelse commentaar.We hope you’re looking forward to the new 2022 F1 season.
We’re sorry to tell you that Dutch commentary will not be available until June 2022. You’ll still be able to listen to a range of commentary languages, and as soon as Dutch becomes available, we will let you know.
Thanks for being an F1 TV subscriber.
The team at F1
Best gewoon met een ander email adres ja. Heb daar nu ook al 2 accounts en binnenkort dus 3..Mss een ander E-mail proberen ?
Via de support chat kreeg ik dit:
Thank you. I already check your account and I see that you already have an active subscription and yes you're not eligible on the 20% per it is for first time subscribers only.
Hmm ik heb nog tot juni
Ik doe het zelf niet maar denk wel dat het kan, er zit een limiet op van 6 toestellen per account. Weet alleen niet of je met 2 tegelijk kan kijken dan.Ik veronderstel dat f1 tv niet te delen valt met een maat?
Je kan met 2 tegelijkertijd kijken hoor, ofja toch afgelopen seizoen.Ik doe het zelf niet maar denk wel dat het kan, er zit een limiet op van 6 toestellen per account. Weet alleen niet of je met 2 tegelijk kan kijken dan.
Kan wel een lastige noot worden voor Mick...Wel goed dat we met Kmag nog eens een betere benchmark voor Mick krijgen.