FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik wel mee leven, beter dan Giovinazzi in elk geval, dacht dat die het meeste kans ging maken.
Verbaast mij toch een beetje, want die zal toch minder geld meebrengen dan Mazepin denk ik.

Zou er niet van verschieten dat Jack&Jones terug op de wagen plakt

Heb het mij gisteren eindelijk aangeschaft na al die jaren. Eindelijk geen La Une meer :D

En eindelijk iets waarbij die Fortis debit kaart wél werkt :)

"Unfortunately you are not eligible for this plan because of your previous purchase history or you are in a territory that is not valid for this selection. Please choose another plan"

Woooow, ongelofelijk weer dit. Ik wou dat activeren, en dan zeggen ze 'je hebt nog een actief abonnement dat 26 maart afloopt, je kunt dit eerst annuleren'. Dus ik cancel mijn actief abonnement, en dan wil ik die promo activeren, en dan gaat dat niet. Typisch :angry:

"Unfortunately you are not eligible for this plan because of your previous purchase history or you are in a territory that is not valid for this selection. Please choose another plan"

Woooow, ongelofelijk weer dit. Ik wou dat activeren, en dan zeggen ze 'je hebt nog een actief abonnement dat 26 maart afloopt, je kunt dit eerst annuleren'. Dus ik cancel mijn actief abonnement, en dan wil ik die promo activeren, en dan gaat dat niet. Typisch :angry:
Idem ik had vorig jaar via Play store een abbo gekocht, en ook weer gecanceld.

Dat je geen 2 keer dezelfde soort promo's krijgt, kan ik nog een béétje begrijpen, maar ik heb altijd een gewoon abonnement gehad. Dus dit geldt echt enkel voor nieuwkomers.

Mss een ander E-mail proberen ?

Via de support chat kreeg ik dit:

Thank you. I already check your account and I see that you already have an active subscription and yes you're not eligible on the 20% per it is for first time subscribers only.

We hope you’re looking forward to the new 2022 F1 season.

We’re sorry to tell you that Dutch commentary will not be available until June 2022. You’ll still be able to listen to a range of commentary languages, and as soon as Dutch becomes available, we will let you know.

Thanks for being an F1 TV subscriber.
The team at F1
Nederlands zit er dus niet in in de eerste helft van het seizoen, keek op zich toch vaak met engelse commentaar.

Mss een ander E-mail proberen ?

Via de support chat kreeg ik dit:

Thank you. I already check your account and I see that you already have an active subscription and yes you're not eligible on the 20% per it is for first time subscribers only.
Best gewoon met een ander email adres ja. Heb daar nu ook al 2 accounts en binnenkort dus 3..

Ik heb uiteindelijk via de support een promo code van 20% gekregen. Geholpen door een zeer vriendelijke man en mee aan de babbel geraakt 😂 Hij moest zelf even zijn frustraties kwijt over dat hij al 3 weken op een voetbaltruitje wachtte.

Ik doe het zelf niet maar denk wel dat het kan, er zit een limiet op van 6 toestellen per account. Weet alleen niet of je met 2 tegelijk kan kijken dan.
Je kan met 2 tegelijkertijd kijken hoor, ofja toch afgelopen seizoen.

Eigenlijk van een “lelijk” team naar een leuk team, K-mag wel een leuke gast. Ook geen wereldtopper.
Maar als ik moet kiezen tussen Pietro/Gio/K-mag zou ik ook Kevin verkiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan