Heb dat vorig seizoen zonder problemen gedaan.Ik veronderstel dat f1 tv niet te delen valt met een maat?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb dat vorig seizoen zonder problemen gedaan.Ik veronderstel dat f1 tv niet te delen valt met een maat?
geen geluk hierIk heb uiteindelijk via de support een promo code van 20% gekregen. Geholpen door een zeer vriendelijke man en mee aan de babbel geraaktHij moest zelf even zijn frustraties kwijt over dat hij al 3 weken op een voetbaltruitje wachtte.

Heel erg bedankt Jonas voor de interesse die je toont voor F1. Het spijt me dat ik je opwinding heb gehinderd. Helaas, ja. Je hebt gelijk. De huidige promokorting van 20% is alleen bedoeld voor nieuwe abonnees. Mijn oprechte excuses daarvoor
Ik heb wel den indruk dat dat heel lelijk is....Damn, da's echt wel heel radicaal. Moet zeggen dat het tot nu toe één van de meest interessante pre seasons is ooit.
Als ik het goed begrijp hebben ze daarnet zelfs gereden met die gril dicht getaped...Ik ben benieuwd naar de betrouwbaarheid van de Merc, lijkt me toch agressief op vlak van koeling.
Deel van het spelletje he. Toto zou hetzelfde doen.Horner is al aan 't zagen.
Tuurlijk, maar ergens is dat toch spijtig, af en toe moet ge gewoon toch toegeven dat iets MOGELIJK geniaal is. Eerst zien wat de performance van de W13(14?) is en of hij door alle controles geraakt.Deel van het spelletje he. Toto zou hetzelfde doen.
Dat boeit Mercedes iets minder denk ik als ze hier veel tijd mee winnen.Ik heb wel den indruk dat dat heel lelijk is....
Zeer zeker, echt mooi bedacht.Fenomenaal wat Mercedes hier uit hun mouw schudt toch?

Ik kan nu al niet wachten tot de eerste quali'sEn morgen komt RBR met hun grote upgrade en zeveren ze daar weer over. F1 is back![]()
.