FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn, da's echt wel heel radicaal. Moet zeggen dat het tot nu toe één van de meest interessante pre seasons is ooit.

Ik heb uiteindelijk via de support een promo code van 20% gekregen. Geholpen door een zeer vriendelijke man en mee aan de babbel geraakt 😂 Hij moest zelf even zijn frustraties kwijt over dat hij al 3 weken op een voetbaltruitje wachtte.
geen geluk hier :(

Heel erg bedankt Jonas voor de interesse die je toont voor F1. Het spijt me dat ik je opwinding heb gehinderd. Helaas, ja. Je hebt gelijk. De huidige promokorting van 20% is alleen bedoeld voor nieuwe abonnees. Mijn oprechte excuses daarvoor

Damn, da's echt wel heel radicaal. Moet zeggen dat het tot nu toe één van de meest interessante pre seasons is ooit.
Ik heb wel den indruk dat dat heel lelijk is....

Wat een gigantisch verschil tussen al die auto's nu.... Als je nu een McLaren langs een Mercedes ziet.

Edit : ziet er toch wel knap uit eigenlijk

FNed3myWUAIhhxz

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar de betrouwbaarheid van de Merc, lijkt me toch agressief op vlak van koeling.

Deel van het spelletje he. Toto zou hetzelfde doen.
Tuurlijk, maar ergens is dat toch spijtig, af en toe moet ge gewoon toch toegeven dat iets MOGELIJK geniaal is. Eerst zien wat de performance van de W13(14?) is en of hij door alle controles geraakt.

Ik heb wel den indruk dat dat heel lelijk is....
Dat boeit Mercedes iets minder denk ik als ze hier veel tijd mee winnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan