FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Schermafbeelding 2022-03-17 om 10.13.23.png

Iemand op de hoogte dat Redbull en Honda binnenkort (2026) uit elkaar gaan en Porsche mogelijks de motors gaan leveren? Zou wel knap staaltje zijn van Porsche.

Die wielen zijn nog wel cool eigenlijk.
Hulkenberg IN
Vettel OUT (Covid)

Had het ook net gelezen, jammer voor Vettel, maar wel tof voor Hülkenberg natuurlijk.
Iemand op de hoogte dat Redbull en Honda binnenkort (2026) uit elkaar gaan en Porsche mogelijks de motors gaan leveren? Zou wel knap staaltje zijn van Porsche.
Honda levert al geen motoren meer vanaf dit jaar, al is de motor die "Red Bull Powertrains" ontwikkelt wel een doorontwikkeling van die Honda motor dacht ik. Misschien dat iemand anders daar een betere uitleg voor heeft.

Dat het maar rap weekend wordt. Ik ben benieuwd. Ik gok RB, Ferrari en Mec vanvoor staan.
Bwah..

Ik moet nog de helft van het laatste seizoen van Drive To Survive bekijken en heb nog een 24u aan beeldmateriaal van de tests in Bahrain.
When de laatste 2 weken veel te weinig tijd gehad..

Ben ik de enige die wat moe wordt van al dat Hulkenback gedoe?
Ik had het wel voor hem, maar op deze manier hoeft het toch ook niet...

Ik niet....

Die feedback die die toen gaf aan RacingPoint.
Die ingenieurs stonden compleet perplex.

Van mij mogen ze onmiddellijk Zhou of Schumacher ofzo vervangen door Hulk.
Schande dat zo een piloot geen plek heeft.

Honda levert al geen motoren meer vanaf dit jaar, al is de motor die "Red Bull Powertrains" ontwikkelt wel een doorontwikkeling van die Honda motor dacht ik. Misschien dat iemand anders daar een betere uitleg voor heeft.

Honda heeft de motor voor dit jaar nog ontwikkeld als een soort afscheidscadeau. Ze zullen dit jaar wel nog support blijven bieden. In 2023 zal Red Bull Powertrains normaal gezien volledig onafhankelijk zijn.
De Honda medewerkers die in MK actief waren om de motoren te ontwikkelen zijn ook overgegaan naar RB Powertrains.

Nu niet dat ik mij eraan stoor, maar ik vind ook wel dat er veel te snel over Hulkenberg wordt geroepen hoe goed die wel niet is.

Had hij echt zo sterk geweest, hij had zijn kansen bij een topteam echt wel gekregen. En het is nu ook niet dat hij zijn ploegmaten steeds compleet overklast heeft. Ok, Gutierrez en Palmer waren logischerwijs geen maat voor hem, maar zowel Di Resta, Sainz, Ricciardo als Perez zaten toch gewoon bij hem in de buurt of waren beter qua resultaten. En zijn eerste seizoen was, behalve die ene pole, ook niet echt uitzonderlijk te noemen.

Pas op, goede piloot die zeker zijn plaats heeft en verdient, maar je hoort zo vaak "had die een kans in een topauto, die werd zeker wereldkampioen", en dat zie ik toch niet eerlijk gezegd.

Honda heeft de motor voor dit jaar nog ontwikkeld als een soort afscheidscadeau. Ze zullen dit jaar wel nog support blijven bieden. In 2023 zal Red Bull Powertrains normaal gezien volledig onafhankelijk zijn.
De Honda medewerkers die in MK actief waren om de motoren te ontwikkelen zijn ook overgegaan naar RB Powertrains.
In januari heeft Marko aangekondigd dat de plannen terug zouden wijzigen en dat ze direct blijven bevoorraad worden en support zouden krijgen vanuit Japan. Zo zou RB powertrains zich kunnen focussen op 2026.

Nu niet dat ik mij eraan stoor, maar ik vind ook wel dat er veel te snel over Hulkenberg wordt geroepen hoe goed die wel niet is.

Had hij echt zo sterk geweest, hij had zijn kansen bij een topteam echt wel gekregen. En het is nu ook niet dat hij zijn ploegmaten steeds compleet overklast heeft. Ok, Gutierrez en Palmer waren logischerwijs geen maat voor hem, maar zowel Di Resta, Sainz, Ricciardo als Perez zaten toch gewoon bij hem in de buurt of waren beter qua resultaten. En zijn eerste seizoen was, behalve die ene pole, ook niet echt uitzonderlijk te noemen.

Pas op, goede piloot die zeker zijn plaats heeft en verdient, maar je hoort zo vaak "had die een kans in een topauto, die werd zeker wereldkampioen", en dat zie ik toch niet eerlijk gezegd.
Hoe hij het tegen DiResta deed herinner ik me niet direct meer, maar die andere 3 die je opnoemt (Sainz, Ricciardo en Perez) horen toch bij de besten die op dit moment op de grid staan. Ik ga hier niet beweren dat Hulkenberg zeker wereldkampioen zou geworden zijn, maar hij is volgens mij een pak beter dan dat zijn resultaten laten uitschijnen.
Ik ben er in elk geval niet rouwig om dat hij er opnieuw bij is. Ik mag hem wel.

Een blogger die ik al jaren volg, en die er heel vaak gewoon ‘op’ zit qua inside info, zegt dat het nu echt gaat gebeuren: een race op de Las Vegas Strip.

Ik bedoel, mijn twee passies samen. Vegas, waar ik al meerdere keren geweest ben (in april en september ben ik er weer 2 keer 10 dagen), en F1.

Shut up and take my money…

Hoe hij het tegen DiResta deed herinner ik me niet direct meer, maar die andere 3 die je opnoemt (Sainz, Ricciardo en Perez) horen toch bij de besten die op dit moment op de grid staan. Ik ga hier niet beweren dat Hulkenberg zeker wereldkampioen zou geworden zijn, maar hij is volgens mij een pak beter dan dat zijn resultaten laten uitschijnen.
Ik ben er in elk geval niet rouwig om dat hij er opnieuw bij is. Ik mag hem wel.
Hmm, Sainz kan het nog bewijzen, mss dit seizoen in een sterkere Ferrari, zeker wanneer hij beter doet dan de toch ook getalenteerde Leclerc. Maar Perez en Ricciardo, die zijn toch echt 2de garnituur en niet dé top die potentieel hebben om wereldkampioen te worden.

Laatst bewerkt:
Perez akkoord.
Ricciardo zijn rijstijl past(te?) niet bij de Mclaren.

Hulk is snel maar is imo niet zo goed in bandenmanagement. En faalt ook op belangrijke momenten.
Enkele jaren terug in Duitsland in de regen had die gewoon zijn podium moeten pakken, maar klapt die in de muur.

Hoe verstappen als enigste chill kijkt en zelfs lacht. Kan ik wel zeer appreciëren :laugh:
Alonso in dat blauw/roze ziet er op 1 of andere manier heel raar uit. Geen idee waarom.

De invloed van BWT op de livery voor de eerste races (dus de voornamelijk roze) is ook echt te groot. Elke keer ik die wagen zie schreeuwt mijn hoofd "Racing Point".

Alonso in dat blauw/roze ziet er op 1 of andere manier heel raar uit. Geen idee waarom.

De invloed van BWT op de livery voor de eerste races (dus de voornamelijk roze) is ook echt te groot. Elke keer ik die wagen zie schreeuwt mijn hoofd "Racing Point".
Lijkt me wat te zijn bijgekomen..
en met z'n chuck norris haarsnit :D

Vettel mist zijn eerste race sinds 2007 :o
Jammer! Had hem graag zien knallen, hij ziet er zo gretig uit dit jaar.

welcome back Hulkenberg alleszins.

PS: waar volgend jullie online de races? (legit streams bv)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan