FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het rapport van de FIA over de controverse van de Abu Dhabi Grand Prix is bekend gemaakt.
https://www.fia.com/news/fia-announces-world-motor-sport-council-decisions-25
heeft volgens mij toch een groot "wij van WC eend" gehalte.

• The process of identifying lapped cars has up until now been a manual one and human error lead to the fact that not all cars were allowed to un-lap themselves. Due to the fact that manual interventions generally carry a higher risk of human error, software has been developed that will, from now on, automate the communication of the list of cars that must un-lap themselves. In addition, the 2022 Formula 1 Sporting Regulations have been recently updated to clarify that “all” and not “any” cars must be permitted to un-lap themselves.
:wtf:

Omdat het heel goed is voor de sport dat Mercedes, na jaren dominantie en na vorig jaar bewezen te hebben hele slechte verliezers te zijn, voorlopig op achtervolgen lijkt aangewezen te zijn.
pff, ge zou ook kunnen zeggen dat Red Bull slechte winnaars zijn...
heel 't seizoen "backing down is for weaklings", maar dan wel zagen als een ander niet opgeeft voor hem, of als een ander geen plaats laat (als hij zelf in fout is)
of vóór AD in de pers staan toeteren dat het een schande zou zijn moesten de regels verkeerd geinterpreteerd worden en dat zo de titel beslist zou worden, maar dan totaal niet willen toegeven dat de regels op zijn minst vrijzinnig zijn toegepast om Max de titel te bezorgen...

echt een houding van "als't in ons voordeel is, is't 100% correct, als't in ons nadeel is 't fout en een schande voor de sport"

hoe het seizoen vorig jaar geëindigd is (vanaf Brazilie ongeveer) is gewoon een topsport onwaardig.

btw: nog een reden om niet voor Max te supporteren, zijn vader Jos vindt het zwak als wij Belgen dat doen:

Verrassende tijden tot hier toe. Haas is wel spectaculair vooruitgegaan precies.

F1tv loopt niet echt vlot op m'n tv. Zelfs op lagere resolutie steeds schokjes.

Ferrari weer een loophole gevonden met hun engine, pls nerf!

Merc engine's zijn nu achteraan in het veld te vinden.

Ik dacht eerst dat McLaren helemaal f*cked ging zijn. Maar dan doet Norris het toch nog degelijk. Zeer jammer voor Ricciardo.

Kmag heeft er duidelijk goesting in. Ik vraag me af of hij nog sneller zou geweest zijn zonder die problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan