shiftyke Redacteur Crowdfunder FE 20 maart 2022 #804 Voor een mindere wagen te hebben zit HAM Perez toch goed achter de veren. Edit: auwch, slecht weekend voor Redbull
Voor een mindere wagen te hebben zit HAM Perez toch goed achter de veren. Edit: auwch, slecht weekend voor Redbull
D Deleted member 95 Guest 20 maart 2022 #805 Hahaha, Red Bull. Het is niet netjes van me, maar ik kan er wel van genieten na die farce van vorig jaar.
Hahaha, Red Bull. Het is niet netjes van me, maar ik kan er wel van genieten na die farce van vorig jaar.
Voidski Well-known member Crowdfunder FE Supporter 20 maart 2022 #809 Motor gewoon uitgevallen blijkbaar. Allebei de Red Bull wagens gewoon kapot op het einde van de race, wie had dat verwacht.
Motor gewoon uitgevallen blijkbaar. Allebei de Red Bull wagens gewoon kapot op het einde van de race, wie had dat verwacht.
Silence Well-known member 20 maart 2022 #811 Wat een race eigenlijk. Magnussen ook gewoon 5e Zhou punten in zijn 1e race, Schumacher die een punt pakt
Wat een race eigenlijk. Magnussen ook gewoon 5e Zhou punten in zijn 1e race, Schumacher die een punt pakt
Tah_b00nz0r Well-known member 20 maart 2022 #815 Anti weekend voor RB tedju -_- Toch nog content voor een ferrari 1-2. Al sinds schumacher een zwak gehad voor ferrari dus goed om ze terug vooraan te zien!
Anti weekend voor RB tedju -_- Toch nog content voor een ferrari 1-2. Al sinds schumacher een zwak gehad voor ferrari dus goed om ze terug vooraan te zien!
G Gines Active member 20 maart 2022 #816 Gines zei: Hopelijk Hamilton geen podium. Klik om te vergroten... Had beter gezwegen, wat een rot einde.
Gines zei: Hopelijk Hamilton geen podium. Klik om te vergroten... Had beter gezwegen, wat een rot einde.