Lijkt me sterk, dat hadden ze perfect door gehad op de pitwall.Vraag mij af wat er fout is gegaan met die Red Bulls.
Subiet gewoon zonder benzine of zo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me sterk, dat hadden ze perfect door gehad op de pitwall.Vraag mij af wat er fout is gegaan met die Red Bulls.
Subiet gewoon zonder benzine of zo.
Nope als je iets wijzigt moet je het openbaar maken aan iedereen dus daarom ze dat niet graag doen.RBR kan tijdens het seizoen nu wel een heimelijke performance update doen onder het mom van betrouwbaarheidsaanpassingen

Ja, dat hebben we vorig seizoen gezien met Merc...Nope als je iets wijzigt moet je het openbaar maken aan iedereen dus daarom ze dat niet graag doen.
Nee, dit jaar is het verplicht.Ja, dat hebben we vorig seizoen gezien met Merc...
Ah ok, dat wist ik nietNope als je iets wijzigt moet je het openbaar maken aan iedereen dus daarom ze dat niet graag doen.

Het is omdat beiden hun comments en problemen heel sterk leken op benzine die op was.Lijkt me sterk, dat hadden ze perfect door gehad op de pitwall.

. Wat een prachtige race van Charles. Gewoon Max zijn aanvallen laten doen. Beetje vroeger remmen dan nodig in T1 om gewoon kort achter Max terug uit te komen en dan kunnen de profiteren van de volgende DRS zone. Klasse. Ik vond het wel heel vreemd dat Max elke keer 3 seconden kon goedmaken bij die pitstops. En nog vreemder dat Max na de 2de pitstop zei dat hij nu 2 keer zijn outlap heel rustig gereden had om zijn banden te sparen en dat hij daardoor 2 keer achter Leclerc zat.
. Hopelijk betert dat wanneer ze in koudere oorden gaan racen. Of nog beter, hopelijk krijgen ze het opgelost.Hier is meer haat op Hamilton dan op Red Bull/Verstappen hoor. Ga maar eens terug lezen in het topic van vorig jaar op het einde van het seizoen. Begrijp ook niet waarom mensen altijd terug moeten gaan in de tijd, nieuw seizoen, nieuwe wagen, nieuwe races. Als dit een voorteken is voor de races, dan ga ik nog genieten, en dat is voor mij als fan het belangrijkste.Alle teams spelen dezelfde vuile spelletjes maar hier is precies zware haat op Red Bull? Geniet toch eens gewoon van de races ipv te wenen over bepaalde teams/drivers...
Denk je daarmee dat Mercedes bewust die strategie gebruikte om Russell achter Lewis te houden ? Dat geloof je toch zelf niet hé Cerulan. Er zal wel een andere reden voor geweest zijn. Welke weet ik niet, maar zoiets doen om er voor te zorgen dat Lewis en Russell elkaar niet voor de wielen zouden rijden zal het niet. Russell heeft zelf al aangegeven dat hij weet wat zijn plaats is in het team. Het is zijn eerste seizoen bij Mercedes. Hij is de toekomst van het team. Zijn tijd komt nog wel. Voorlopig is hij er om Lewis te helpen, niet om met hem in gevecht te gaan.Bij Hamilton-Russel viel wel op dat elke keer dat Russel dichtbij kwam, Hamilton nieuwe banden mocht komen halen, meerdere laps 3 seconden per lap sneller was dan Russel, en Russel dan pas zelf nieuwe banden kreeg en dus ineens een veel grotere gap had, vond dat maar beetje vreemd.