FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ale mannen wat is er nu ? Je kunt toch nu moeilijk zeggen dat er in het Haas team veel gebeurd ? Ik volg uiteraard alleen maar de netflix doc. maar als je dat ziet daar crasht nu toch precies elke race iemand van het Haas team? Nu zijn er 2 nieuwe coureurs en die mannen crashen bekan elke keer ?

Ja dat kan, ontken ik ook niet e. Daarom dat Toto ook lastig was geworden op Netflix hierom aangezien hem zo slecht in de spotlight hadden gezet.
Daarom ook dat Max weigert mee te werken, en er steeds meer piloten tegen zijn.
Ik heb welgeteld één aflevering gezien, en ze gaan me heel genereus moeten betalen wilt daar verandering in komen (nooit dus).

Ik vond het al wat raar dat er hier niet gesproken wordt over DTS.
Ik was indertijd echt fan van de opzet, maar het wordt elk seizoen slechter. Zit nu 7 afleveringen ver in laatste seizoen en het is redelijk saai. Enkel de afleveringen over Haas/Mazepin en Russell vond ik interessant. Zitten tegenwoordig minder behind-the-scenes verhalen in en het lijken soms meer race-verslagen te zijn, met een irritant vleugje fantasie.

Ik vond het al wat raar dat er hier niet gesproken wordt over DTS.
Ik was indertijd echt fan van de opzet, maar het wordt elk seizoen slechter. Zit nu 7 afleveringen ver in laatste seizoen en het is redelijk saai. Enkel de afleveringen over Haas/Mazepin en Russell vond ik interessant. Zitten tegenwoordig minder behind-the-scenes verhalen in en het lijken soms meer race-verslagen te zijn, met een irritant vleugje fantasie.
Geef ik inderdaad toe. De eerste 2 waren best goed en ging het vrij "diep" bij sommige coureurs, maar laatste seizoen was maar platjes. Toto vond/vind ik vrij interessant steeds om naar te zien.

Wel straf eigenlijk... Het zijn dan wel gerichte aanvallen op olie infrastructuur, maar er moet maar eens zo een raket een beetje scheef afgevuurd worden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan