Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat mij ook opgevallen, vond het daarom raar dat hij niet direct gewoon uitstapte.Wat een impact. Leek mij inderdaad ook wel zijn vizier open te zetten als ik naar de herhaling keek. Hopelijk is hij ok.
Nee, hebben wel alle materialen om nieuwe wagen te bouwen maar lijkt mij dat het toch einde weekend zal zijn voor Schumacher.Hebben teams tegenwoordig nog een derde wagen? Want die auto lijkt mij wel voor de schroothoop.
Zo snel geloof ik niet dat er iets mis is met de wagen. Ik denk dat Lewis het gewoon moeilijker heeft met zich aan te passen aan deze nieuwe wagens. Verwondert me niet zo veel eerlijk gezegd. Hij is wat ouder en heeft gewoon meer tijd nodig om zich aan te passen. Komt wel goed, maar dit jaar verwacht ik geen wonderen.Russel is nog 4e dus er zal wel iets mis zijn met die auto van Hamilton, maar ook hij zit mijlenver achter Ferrari en Red Bull. De Mercedes motor is echt nergens.
Er brand bij een auto zware crash een lampje op de auto en cockpit dat ze niet mogen uitstappen zonder assistentie van de dokterWat mij ook opgevallen, vond het daarom raar dat hij niet direct gewoon uitstapte.
Wist ik nietEr brand bij een auto zware crash een lampje op de auto en cockpit dat ze niet mogen uitstappen zonder assistentie van de dokter