FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het feit dat Russell 12 plaatsen beter doet wil zeggen dat de auto zeker niet slecht is. Hopelijk is daarmee het tijdperk dat Mercedes alles wint gedaan, 8 keer wereldkampioen achter elkaar is wat teveel van het goede, tijd voor een ander team om te shinen :)

Russel is nog 4e dus er zal wel iets mis zijn met die auto van Hamilton, maar ook hij zit mijlenver achter Ferrari en Red Bull. De Mercedes motor is echt nergens.

Wat een impact. Leek mij inderdaad ook wel zijn vizier open te zetten als ik naar de herhaling keek. Hopelijk is hij ok.

Iets met zijn benen/enkels? Toch raar dat het zo lang duurt vooraleer we iets horen.

EDIT: Haas heeft gecommuniceerd. Hij is uit de auto.

2de GP en de reden waarom ze ooit de ground effect cars verboden hebben is al pijnlijk duidelijk geworden. Massa's grip, maar als er lucht onder raakt zijn het ongeleide projectielen. Hopen dat het niet te erg is met Mick.
Russel is nog 4e dus er zal wel iets mis zijn met die auto van Hamilton, maar ook hij zit mijlenver achter Ferrari en Red Bull. De Mercedes motor is echt nergens.
Zo snel geloof ik niet dat er iets mis is met de wagen. Ik denk dat Lewis het gewoon moeilijker heeft met zich aan te passen aan deze nieuwe wagens. Verwondert me niet zo veel eerlijk gezegd. Hij is wat ouder en heeft gewoon meer tijd nodig om zich aan te passen. Komt wel goed, maar dit jaar verwacht ik geen wonderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan