FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
De meesten veranderen in ettertjes als er een kampioenschap op het spel staat. Ik weet nog hoe onuitstaanbaar ik Vettel vond, maar in de jaren na de Red Bull periode vond ik hem een van de sympathiekste figuren in F1. Was intussen ook wel matuurder geworden, maar toch.
Ettertje oké, maar Lando vond ik vaak zwak overkomen en uit zijn element. Oké, eerste volle seizoen op dit niveau maar hij had vorig seizoen ook al zijn lessen mogen trekken. Om het simpel te stellen, hij is het type waar de anderen altijd over heen zullen lopen en hij zal zagen ook al is het zijn eigen schuld in essentie.

Ettertje oké, maar Lando vond ik vaak zwak overkomen en uit zijn element. Oké, eerste volle seizoen op dit niveau maar hij had vorig seizoen ook al zijn lessen mogen trekken. Om het simpel te stellen, hij is het type waar de anderen altijd over heen zullen lopen en hij zal zagen ook al is het zijn eigen schuld in essentie.
Ja dat klopt wel. Bij de grootsten komt er naast het ettertjesgedrag een echte killermentaliteit naar boven :p dat ontbreekt volledig bij Norris.

Ik denk toch dat de druk die door McLaren, Brown en ook de buitenwereld op Norris werd gelegd als de nieuwste hype en grootste kandidaat voor het WK op hem weegt en meespeelt. Die druk is er bij Piastri gewoon een stuk minder.

Een 2de plaats is voor Norris in de ogen van velen eigenlijk verlies en onvoldoende, terwijl dit voor Piastri imo veel minder het geval is.

Deels is dat natuurlijk de fout van McLaren en dan vooral Brown zelf met zijn idiote "we are entering the Lando Norris era" uitspraak.

Want puur qua racetalent vind ik ze gewoon echt aan elkaar gewaagd.

Ik denk toch dat de druk die door McLaren, Brown en ook de buitenwereld op Norris werd gelegd als de nieuwste hype en grootste kandidaat voor het WK op hem weegt en meespeelt. Die druk is er bij Piastri gewoon een stuk minder.

Een 2de plaats is voor Norris in de ogen van velen eigenlijk verlies en onvoldoende, terwijl dit voor Piastri imo veel minder het geval is.

Deels is dat natuurlijk de fout van McLaren en dan vooral Brown zelf met zijn idiote "we are entering the Lando Norris era" uitspraak.

Want puur qua racetalent vind ik ze gewoon echt aan elkaar gewaagd.
Piastri blijft gewoon zo ijzig kalm. Zoals toen Lando hem bijna van de baan katapulteerde. Of wanneer het echt zuiver racen is. Gewoon bam.

Piastri blijft gewoon zo ijzig kalm. Zoals toen Lando hem bijna van de baan katapulteerde. Of wanneer het echt zuiver racen is. Gewoon bam.

Mja, ijzig kalm, waar was het, in Oostenrijk, waar hij bijna Norris (en zichzelf) eruit kegelde in een ultieme divebomb poging?

Mogelijks blijft hij wat kalmer onder druk dan Norris, kan zeker, maar ik blijf erbij, volgens mij ervaart hij nu ook gewoon minder druk omdat een titel voor hem (nu al) toch voor de meesten onverwacht zou zijn en de meeste mensen en zeker het team zelf toch hadden verwacht dat de eerste titel in jaren voor McLaren naar Norris zou gaan.

Laatst bewerkt:
Dan gaan we ofwel, meer teamorders zien bij mclaren.. ofwel doen ze niks en laten ze gewoon racen tegen elkaar, met grotere kans dat piastri WDC wordt.

Dan gaan we ofwel, meer teamorders zien bij mclaren.. ofwel doen ze niks en laten ze gewoon racen tegen elkaar, met grotere kans dat piastri WDC wordt.
Waarom zouden ze teamleiders geven? Momenteel ziet het ernaar uit dat ze het rijders- en constructeurskampioenschap met de vingers in de neus gaan winnen. Laat de rijders onderling maar uitvechten wie 1 en 2 wordt dan. Zoals het nu gaat heeft Piastri inderdaad de grootste kans.

heel het veld op minder dan een seconde in FP3.
Norris, Leclerc en Verstappen top 3.
Piastri wel altijd beter in Quali dan FP.

Verstappen op pole, je voelde het al komen dit weekend, ook een nieuwe motor natuurlijk. Maar de snelheid zit er goed in.
Tsunoda op 7 tienden op een baan met vooral rechte stukken. Ongelooflijk zwak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan