FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom pitten die eigenlijk nog? Waarom voor Norris dat risico pakken van een trage stop? Leclerc zat toch op een afstand?

Edit: totaal gemist dat ze nog moesten pitten. Epic fail

Laatst bewerkt:
Verstappen. The man, the myth, the legend! 😍 Huiswerk gemaakt, low downforce setup on point. Had deze dominantie niet verwacht.

Ik snap die stop van McLaren niet. Wrm mag Piastri eerst en op die manier met de undercut druk leggen op Norris en zijn stop. Achterlijk team -.-

Verstappen. The man, the myth, the legend! 😍 Huiswerk gemaakt, low downforce setup on point. Had deze dominantie niet verwacht.

Ik snap die stop van McLaren niet. Wrm mag Piastri eerst en op die manier met de undercut druk leggen op Norris en zijn stop. Achterlijk team -.-
Om Leclerc te coveren.

Dat is ook met Norris afgestemd voor de pit he, om dus inderdaad Leclerc af te dekken.

Anders had Norris gewoon al als eerste gepit.

Dat had blijkbaar met Leclerc te maken om daar zeker geen druk meer te krijgen. In dat opzicht snap ik de switch ook wel, want normaal was Piastri 2e om te pitten en had hij de problemen gehad. En in dat geval was Piastri misschien achter Leclerc gesukkeld, dus is alles nog best goed afgehandeld door McLaren.

Verstappen die McLaren gewoon uitlacht. Schitterend:rofl:
ik vond dat wel minder van Red Bull zelf.

RB: Mclaren heeft positie geswitched.
MV: omwille van die pitstop??
RB: Onze zaken niet, focus op de race

zég het hem dan niet he...

Een echte WDC zoals Max, Senna, Schumi etc blijft daar gewoon op P2 rijden.

wat een opmerking.. alsof Piastri op het einde van dit seizoen geen échte WDC zou zijn.

of alsof Lewis dat al niet is. (want die heb je er nog mooi uit ge-edit)

ik vond dat wel minder van Red Bull zelf.

zég het hem dan niet he...

wat een opmerking.. alsof Piastri op het einde van dit seizoen geen échte WDC zou zijn.

of alsof Lewis dat al niet is. (want die heb je er nog mooi uit ge-edit)
Ik bedoel killer instinct rijders die bijna elk jaar meedoen voor de titel ongeacht waar ze rijden. Piastri is goed maar ge weet evengoed als mij dat ie dit jaar enkel WDC wint door de dominantie van de wagen. De enige reden waarom die P2 teruggeeft is om de WDC niet te verkloten met een boos management.

En ja ik heb Lewis eruit gehaald omdat die minder die hard is als die andere namen. Boehoe

Lewis had die plaats nooit teruggegeven lol. (en hij heeft gelijk). Max wel, maar dan in de volgende bocht remt hij niet en ramt hij zijn teammaat eraf.

Opgepast, ik denk niet dat Norris er zelf om heeft gevraagd, dat is nog het ergste.

Ik bedoel killer instinct rijders die bijna elk jaar meedoen voor de titel ongeacht waar ze rijden. Piastri is goed maar ge weet evengoed als mij dat ie dit jaar enkel WDC wint door de dominantie van de wagen.

kijk, Max staat daar tussen, maar die heeft in zijn 4 WDC's nooit een teammate gehad waarbij de verhouding minstens even klein is als Norris - Piastri.

En ja ik heb Lewis eruit gehaald omdat die minder die hard is als die andere namen. Boehoe
of Hamilton - Rosberg.

ik vind het juist een andere soort WDC-mentaliteit. want minder moeite over gedaan als Norris vorig jaar.
geeft eigenlijk de vibe: ik heb er geen schrik van.

kijk, Max staat daar tussen, maar die heeft in zijn 4 WDC's nooit een teammate gehad waarbij de verhouding minstens even klein is als Norris - Piastri.

of Hamilton - Rosberg.
2021 stelde idd niks voor.

Nog 8 races te gaan en het is toch wel safe om te zeggen dat Tsunoda, Lawson en Antonelli niks in dat zitje te zoeken hebben. Antonelli is echt (nog) wel te plat voor een zitje bij Mercedes. Komt ervan als Toto maar op 1 paard wed en verliest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan