Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ge met 2 verschillende bandensoorten moet rijden?Waarom pitten die eigenlijk nog? Waarom voor Norris dat risico pakken van een trage stop? Leclerc zat toch op een afstand?

Wow, compleet gemist dat ze niet binnen waren geweest...Omdat ge met 2 verschillende bandensoorten moet rijden?![]()

Huiswerk gemaakt, low downforce setup on point. Had deze dominantie niet verwacht.Om Leclerc te coveren.Verstappen. The man, the myth, the legend!Huiswerk gemaakt, low downforce setup on point. Had deze dominantie niet verwacht.
Ik snap die stop van McLaren niet. Wrm mag Piastri eerst en op die manier met de undercut druk leggen op Norris en zijn stop. Achterlijk team -.-
Verstappen. The man, the myth, the legend!Huiswerk gemaakt, low downforce setup on point. Had deze dominantie niet verwacht.
Ik snap die stop van McLaren niet. Wrm mag Piastri eerst en op die manier met de undercut druk leggen op Norris en zijn stop. Achterlijk team -.-
Dat had blijkbaar met Leclerc te maken om daar zeker geen druk meer te krijgen. In dat opzicht snap ik de switch ook wel, want normaal was Piastri 2e om te pitten en had hij de problemen gehad. En in dat geval was Piastri misschien achter Leclerc gesukkeld, dus is alles nog best goed afgehandeld door McLaren.Ik snap die stop van McLaren niet. Wrm mag Piastri eerst en op die manier met de undercut druk leggen op Norris en zijn stop. Achterlijk team -.-
ik vond dat wel minder van Red Bull zelf.Verstappen die McLaren gewoon uitlacht. Schitterend![]()
RB: Mclaren heeft positie geswitched.
MV: omwille van die pitstop??
RB: Onze zaken niet, focus op de race
Een echte WDC zoals Max, Senna, Schumi etc blijft daar gewoon op P2 rijden.
Ik bedoel killer instinct rijders die bijna elk jaar meedoen voor de titel ongeacht waar ze rijden. Piastri is goed maar ge weet evengoed als mij dat ie dit jaar enkel WDC wint door de dominantie van de wagen. De enige reden waarom die P2 teruggeeft is om de WDC niet te verkloten met een boos management.ik vond dat wel minder van Red Bull zelf.
zég het hem dan niet he...
wat een opmerking.. alsof Piastri op het einde van dit seizoen geen échte WDC zou zijn.
of alsof Lewis dat al niet is. (want die heb je er nog mooi uit ge-edit)
Ik bedoel killer instinct rijders die bijna elk jaar meedoen voor de titel ongeacht waar ze rijden. Piastri is goed maar ge weet evengoed als mij dat ie dit jaar enkel WDC wint door de dominantie van de wagen.
of Hamilton - Rosberg.En ja ik heb Lewis eruit gehaald omdat die minder die hard is als die andere namen. Boehoe
2021 stelde idd niks voor.kijk, Max staat daar tussen, maar die heeft in zijn 4 WDC's nooit een teammate gehad waarbij de verhouding minstens even klein is als Norris - Piastri.
of Hamilton - Rosberg.
goh ja, als we 2021 gaan aanhalen in een discussie waarom iemand kampioen wordt, dan ga ik aan mijne strijk beginnen.2021 stelde idd niks voor.