Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Norris man man. Amateur
Vreemd.Norris omg, blijf nu eens foutloos.
Bekijkt het dan vooraleer ge reageertVreemd.
ik heb de quali gemist. maar ik zie nu beelden van Leclerc in de muur, Piastri in de muur. Maar het is Norris die de amateur is?

Norris was niet enkel door die tik met de muur traag. Dat gaf hij zelf ook toe. Dat ie eerste vertrekt maakt het uiteraard in deze omstandigheden moeilijker maar dat is een gok die je neemt met al die rode vlaggen.ik blijf er toch bij ze.
Piastri zet hem gewoon confidently wrong in de muur. gewoon te snel en te breed insturen, 100% driver error.
Norris raakt de muur wel, en verliest tijd, maar meer niet. eigenlijk bijna hetzelfde, maar hij krijgt weer de wind van voren als amateur.
(en eigenlijk is de bocht waar hij het doet wel bekend daarvoor, en was het licht aan het regenen)
en niet vergeten: het is Baku. als de quali al zo'n chaos is (6 rode vlaggen), reken maar dat er tijdens de race ook nog een paar gaan afvallen. dus "gouden kans voor het WK verkloot"? wacht eens het einde van de GP af alvorens met zo'n uitspraken te strooien. want zelfs al pakt Norris hier pole, wie zegt dat Piastri morgen niet alsnog gewoon wint na zijn crash?
dus ja, om Norris hier af te schilderen als amateur omdat hij hier maar P6 pakt... beetje bias, imo.
Tja Max meeste poles zegt wel veel over het McLaren duo maar ook over wat de McLaren zo goed maakt, vooral de racepace door het anders managen van de banden
Leuke video, de Arrows A18 uit 1997 waar Damon Hill bijna de GP van Hongarije mee won tot hij een hydraulisch probleem kreeg en Villeneuve er nog voorbij ging. Een race die me voor m'n leven op het netvlies gebrand staat.Sam Dejonghe krijgt een cadeautje