Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benieuwd wat Norris met een goed rondje had kunnen doen, ik ben vrij zeker dat die ruim pole had kunnen pakken met de snelheid in die wagen.Dit wordt een schitterend seizoen
Ik verwachtte McLaren hier zeker 0,5sec sneller![]()
Benieuwd wat Norris met een goed rondje had kunnen doen, ik ben vrij zeker dat die ruim pole had kunnen pakken met de snelheid in die wagen.
op deze manier wordt het geen al te lang seizoen voor die jongenLawson laatste in sprint qualifying![]()
Tsunoda in de Red Bull tegen Barcelona gok ik. Moet echt een heel moeilijke wagen zijn om te besturen voor iedereen die niet Verstappen heet.
Het gaat deels toch ook druk zijn. Als dat stuk uit DTS mag geloven was Lawson maar 2 of 3 tienden trager dan Verstappen tijdens de mini test in Silverstone.Ik snap eigelijk niet dat ze dat niet kunnen “meten” virtueel via data of een rijder in staat is die Red Bull te besturen oO
Dan kiest Red Bull toch de rijder die een gelijkaardige rijstijl heeft ongeacht deze “middelmatig” is. Of bezie ik het te simplistisch -.-
Voor hetzelfde geld ligt de rijstijl van Tsunoda ook mijlenver weg en heeft die gast liever een ondersturende wagen.
Misschien ligt hier wel het probleem.Als dat stuk uit DTS mag geloven

Ik vond dat stuk ergens wel funny.Misschien ligt hier wel het probleem.
Ik dacht net hetzelfde: dat ze eindelijk een tweede rijder gevonden hadden die de wagen kan temmen zoals Verstappen (of toch bijna). Maar voor hetzelfde geld hebben ze toen in Silverstone tegen Max gezegd om het rustig aan te doen, en hebben ze dat weer mooi verdraaid in DTS.

Edit : nvm, niet goed wakker.Behoorlijke demonstratie van Hamilton.
Effe naar een team gaan waar een toptalent al jaren zit, en in het tweede weekend zo uitpakken.. Indrukwekkend gewoon.
En dat McLaren ermee weg zou lopen ook even helemaal ontkracht.