FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jordan, één van mijn favoriete teams aller tijden, samen met het Ron Dennis tijdperk McLaren en TWR Arrows.
Verantwoordelijk voor een aantal prachtige wagens en kleurstellingen!
En mijn eerste F1 race live was Spa 1998, de eerste overwinning en meteen de dubbel voor Eddie Jordan's team!

3_wm-jordan-191-ford-14.jpg

amwrytr8ibo21.jpg

Hamilton! En Verstappen zo close.
Hopelijk een representatie voor de echte Quali hier.

Wel nice voor Hamilton. Gaat em zeker een boost geven met het vertrouwen in de auto.

Dit wordt een schitterend seizoen :love:

Ik verwachtte McLaren hier zeker 0,5sec sneller :unsure:
Benieuwd wat Norris met een goed rondje had kunnen doen, ik ben vrij zeker dat die ruim pole had kunnen pakken met de snelheid in die wagen.

Benieuwd wat Norris met een goed rondje had kunnen doen, ik ben vrij zeker dat die ruim pole had kunnen pakken met de snelheid in die wagen.

Ik denk het ook. McLaren gewoon geblunderd door vroeg naar buiten te gaan en 2 laps dan nog te doen op dezelfde band oO

Nuja tis maar sprint race maar als McLaren zijnde zou ik de eerste races toch maximaal willen scoren. Aangezien Redbull, Ferrari, Mercedes toch ook meer windtunneltijd krijgen en de ontwikkelingsrace eens doorslaggevend kan zijn.

Binnenkort de rentree van Perez :unsure:

Hamilton zo snel een pole binnenhalen toch niet gedacht, knap. Benieuwd naar de rest van het weekend.

Tsunoda in de Red Bull tegen Barcelona gok ik. Moet echt een heel moeilijke wagen zijn om te besturen voor iedereen die niet Verstappen heet.

Albon blijft wel verbazen, heel solide prestatie.

Also, Hammertime! Blij voor Hamilton, heel sterk om al sneller te zijn dan Leclerc.

Tsunoda in de Red Bull tegen Barcelona gok ik. Moet echt een heel moeilijke wagen zijn om te besturen voor iedereen die niet Verstappen heet.

Ik snap eigelijk niet dat ze dat niet kunnen “meten” virtueel via data of een rijder in staat is die Red Bull te besturen oO

Dan kiest Red Bull toch de rijder die een gelijkaardige rijstijl heeft ongeacht deze “middelmatig” is. Of bezie ik het te simplistisch -.-

Voor hetzelfde geld ligt de rijstijl van Tsunoda ook mijlenver weg en heeft die gast liever een ondersturende wagen.

Ik snap eigelijk niet dat ze dat niet kunnen “meten” virtueel via data of een rijder in staat is die Red Bull te besturen oO

Dan kiest Red Bull toch de rijder die een gelijkaardige rijstijl heeft ongeacht deze “middelmatig” is. Of bezie ik het te simplistisch -.-

Voor hetzelfde geld ligt de rijstijl van Tsunoda ook mijlenver weg en heeft die gast liever een ondersturende wagen.
Het gaat deels toch ook druk zijn. Als dat stuk uit DTS mag geloven was Lawson maar 2 of 3 tienden trager dan Verstappen tijdens de mini test in Silverstone.

McLaren blijft maar optimale prestaties missen. Op dat vlak gaan ze gewoon op het elan 2024 door. Norris toch ook weer in de fout.
Super rondes van Hamilton en Verstappen (die een klein foutje maakte in de eerste bochten sectie). Knap om zien hoe hun rijstijl verschilt en hoe de wagens zich ook anders gedragen.
Alles zit heel dicht bij elkaar. :thumb:

Als dat stuk uit DTS mag geloven
Misschien ligt hier wel het probleem. :unsure:

Ik dacht net hetzelfde: dat ze eindelijk een tweede rijder gevonden hadden die de wagen kan temmen zoals Verstappen (of toch bijna). Maar voor hetzelfde geld hebben ze toen in Silverstone tegen Max gezegd om het rustig aan te doen, en hebben ze dat weer mooi verdraaid in DTS.

Misschien ligt hier wel het probleem. :unsure:

Ik dacht net hetzelfde: dat ze eindelijk een tweede rijder gevonden hadden die de wagen kan temmen zoals Verstappen (of toch bijna). Maar voor hetzelfde geld hebben ze toen in Silverstone tegen Max gezegd om het rustig aan te doen, en hebben ze dat weer mooi verdraaid in DTS.
Ik vond dat stuk ergens wel funny.
Max waait binnen, doet 3 rondjes, ciao de ballen!
De rest: merci eh max vo dees effe te doen.

Wa een leven 😂

RIP Eddie Jordan. Teambaas van één van de iconische teams uit mijn jeugd en F1 herinnering én die de 1ste race van mijn enige F1 idool Schumacher brachten.

Naar vandaag dan: ik ben altijd pissed wanneer ik per ongeluk de uitslag van een race of quali online heb gelezen voor ik het op TV heb kunnen kijken. Behalve bij sprintraces. Dat blijft mij nu eens niks zeggen, ik voel er echt niks bij en het interesseert mij echt geen hol. Ze doen maar, voor mij doet het er echt niet toe. Hamilton in een Ferrari op pole in een normale quali zou altijd "wow" zijn, nu denk ik echt gewoon "meh".

Behoorlijke demonstratie van Hamilton.

Effe naar een team gaan waar een toptalent al jaren zit, en in het tweede weekend zo uitpakken.. Indrukwekkend gewoon.

En dat McLaren ermee weg zou lopen ook even helemaal ontkracht.

Behoorlijke demonstratie van Hamilton.

Effe naar een team gaan waar een toptalent al jaren zit, en in het tweede weekend zo uitpakken.. Indrukwekkend gewoon.

En dat McLaren ermee weg zou lopen ook even helemaal ontkracht.
Edit : nvm, niet goed wakker.

Het seizoen is nog lang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan