FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was een heel overtuigende kwali van Norris.

Lawson uitkwalificeert Verstappen, Tsunoda en Hadjar. Tis toch iets met die Red Bulls :p.

Wel een kanttekening voor diegene die de qualy niet gezien hebben. Verstappen en Piastri hebben gelift in sector 3 wegens gele vlag.

Hoe slecht was die racedirectie ook? Na de gele vlag waren ze precies helemaal het noorden kwijt.

Indrukwekkend wat Bortoleto liet zijn, blijkbaar ook nog een bewuste tow gekregen van Verstappen.

Gaan ze nu Lawson en Tsunoda weer wisselen? Die Red Bull is alleen door Max snel te besturen en heeft ook een heel klein venster waarin die optimaal kan werken.

Wat een flyers van Norris, ik heb enkel de samenvatting gezien, maar je ziet 'm echt loeihard gaan. Toch wel knap om zo terug te boksen van Canada. Voor Red Bull en Verstappen is het nu wel echt gedaan voor de titel. Het zal nog knokken worden om derde te worden in het WK met deze auto.

Niet dat ongeval, maar het andere in het begin van de race in T3: megatounif en lindblad. De Halo bewijst daar toch ook weer zijn nut.
Ja ik denk dat er daar eentje in coma had gelegen of gewoon dood was zonder halo. Had volgens mij het volledige gewicht van die auto op zijn kop gekregen.

Oostenrijk heeft ook een nieuw contract tot 2041 gekregen. Niet dat ik dat erg vind. Leuke GP, leuke old-school track en een fantastische omgeving. Een van de betere op de kalender.

Ja ik denk dat er daar eentje in coma had gelegen of gewoon dood was zonder halo. Had volgens mij het volledige gewicht van die auto op zijn kop gekregen.
De auto's hadden voor de halo ook wel al een rollbar.
Denk niet dat er veel aan de hand was zonder halo.

Maar maakt niet uit verder. Zal wel al eens een leven hebben gered dus zeker een nuttige toevoeging.

Antonelli wat een amateur man. Dat mogen toch strafpunten worden op de licentie en grid drop voor de volgende race.

een geluk dat die Mclarens mogen racen, anders was't al gedaan.
hopelijk raakt Piastri er niet té snel voorbij, want die kan duidelijk nog een stuk sneller

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan