FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt ook absoluut niet als een schreeuwerige V10, zal wel een V8 zijn idd.
Denk niet dat V10's van die tijd 30 jaar meegaan.. en al zeker geen Yamaha V10 vermoed ik. Werden die nog door andere teams gebruikt dan Arrows toen?

Denk niet dat V10's van die tijd 30 jaar meegaan.. en al zeker geen Yamaha V10 vermoed ik. Werden die nog door andere teams gebruikt dan Arrows toen?
Op de website van puresport staat dat er een Cosworth V8 3000cc in ligt. Dus inderdaad niet meer de originele Yamaha.

In het filmpje zeggen ze ook ergens dat hij gelimiteerd staat tot 75% van z'n vermogen. Dat haalt ook wel wat uit de klank waarschijnlijk.

Neen Yalaha was in 1997 enkel voor Arrows. Geen succes die motoren trouwens 😆

Moet hij die penalty voor de valse start dan ook meenemen naar de volgende grandprix? Gezien hij de straf vandaag niet kan uitzitten?

Moet hij die penalty voor de valse start dan ook meenemen naar de volgende grandprix? Gezien hij de straf vandaag niet kan uitzitten?
Dat zou nog wel eens kunnen inderdaad. Dan kan het wel een hele dure fout worden.

Ik ben benieuwd wat ze met Alonso gaan doen. Die reageerde op Piastri en was dus ook te vroeg weg, maar corrigeerde ook nog. Ik meen dat ze daarvoor al eerder rijders hebben vrijgesproken.

Ik verwacht overigens wel dat Norris zich nog wel vlot op het podium gaat rijden. De McLaren leek snel te zijn in de laatste sector, wat zou kunnen betekenen dat die afgesteld staat voor snelheid op het rechte stuk. In Baku kan je vrij gemakkelijk inhalen door de immens lange rechte lijn als je daar wat meer snelheid hebt.

Mogelijk heeft Norris met dat in het achterhoofd gisteren minder risico genomen in de Q3.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan