Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Grosjean voor een gegarandeerde rode vlag of safety carBreng ook Petrov en Perez terug voor deze laatste race hehe. Lol en crazy Maldonado (post hierboven) mag ook
Red Bull onderhandelt momenteel met Honda over het leveren van motoren om te kunnen blijven testen met oudere modellen dus waarschijnlijk zullen ze Yuki daar wel ergens als pasmunt gebruiken voor een betere deal.Tsunoda zou volgens geruchten reserverijder worden bij RBR.
Soms mis ik figuren als Grosjean en Maldonado toch echt wel hoor voor wat extra leven in de brouwerijEn Grosjean voor een gegarandeerde rode vlag of safety car
De titelstrijd is nu razend spannend, en toch zit ik met een knagend gevoel dat ik naar een vrij saai seizoen heb zitten kijken. Er is buiten de titelstrijd dan ook geen hol gebeurd.Juniors op zijn minst twee jaar laten zitten in een VCARB zodat ze tijd hebben,Ze moeten iets doen e. Wat wil je dan dat ze doen?![]()
.
.
.
lindblad ookhadjar is officieel
En nu ook officieel bevestigdTsunoda zou volgens geruchten reserverijder worden bij RBR.
Soms mis ik figuren als Grosjean en Maldonado toch echt wel hoor voor wat extra leven in de brouwerijDe titelstrijd is nu razend spannend, en toch zit ik met een knagend gevoel dat ik naar een vrij saai seizoen heb zitten kijken. Er is buiten de titelstrijd dan ook geen hol gebeurd.
Het is toch zelden een engine Formula? Het is Formula-wie-heeft-het-aero-achterpoortje-ontdekt. Het is bijna telkens hetzelfde, de eerste 7-10 races loopt men achter het team dat iets unieks heeft ontdekt.En volgend jaar is er een volledig nieuwe wagen die een heel andere rijstijl gaat vergen. Sterker nog, ik ben er zeker van het volgend jaar een engine formula gaat worden, het zal hit or miss zijn voor Red Bull. Ofwel zitten Verstappen én Hadjar helemaal vooraan of beiden helemaal niet
Hadjar zou toch jammer zijn mocht die falen bij RedBull en ook opzij worden geschoven. Lijkt me toch een groter talent dan Tsunoda, Gasly, Lawson of Albon, heeft echt goede dingen getoond én heeft karakter, dergelijke figuren kleuren toch de grid imo.
Als de 2026 auto ook volledig is afgestemd op het rijgedrag en de wensen van Max, gaan ze nu toch hopelijk echt eens eerst getest en gekeken hebben of die auto en setup ook de 2de rijder ligt. Ik weet wel dat ze dat in de simulator niet exact kunnen nabootsen, maar ze hebben toch ervaring en data genoeg met hun 2de rijders bij RB om te zien of het een match gaat zijn me dunkt. Het kan toch echt niet zijn dat Max de enige is die met dergelijke auto overweg kan? Tenzij er natuurlijk echt andere dingen spelen (alle updates en aandacht enkel naar de eerste auto) of Max gewoon echt buitenaards is met een middenveldauto, maar dat kan ik maar moeilijk geloven.
.Een hele race lang de gedachte 'als ik een vangrail aantik is het gedaan'. Dat gaat toch ook een paar uur duren voor uw anus terug ontspant daarna.
Dat snap ik dus echt niet. 5 jaar heeft die kerel mee gereden in F2, en hij maakt elk jaar wel een beetje progressie, maar dat zou er nog aan moeten mankeren... Wordt MISSCHIEN kampioen in zijn 5de jaar. Palmer werd na 4 seizoenen kampioen, en kon in F1 niet mee. Ik snap niet waarom McLaren daar hun geld, tijd en energie in steekt. Is gedoemd om WEC of FE te rijden.Verschoor blijkbaar ook bij McLaren maar die zal wel achter Fornarolli steken in de "rangorde".