FIA Formula One 2026

Wie wordt wereldkampioen in 2026 ?

• Lando Norris

Stemmen: 1 1,9%
  • Oscar Piastri

Stemmen: 5 9,4%
  • Charles Leclerc

Stemmen: 8 15,1%
  • Lewis Hamilton

Stemmen: 4 7,5%
  • Max Verstappen

Stemmen: 23 43,4%
  • Isack Hadjar

Stemmen: 0 0,0%
  • George Russell

Stemmen: 4 7,5%
  • Andrea Kimi Antonelli

Stemmen: 2 3,8%
  • Fernando Alonso

Stemmen: 3 5,7%
  • Lance Stroll

• Pierre Gasly

• Franco Colapinto

• Esteban Ocon

• Oliver Bearman

• Liam Lawson

• Arvid Lindblad

• Alexander Albon

• Carlos Sainz

• Nico Hulkenberg

• Gabriel Bortoleto

• Sergio Perez

• Valtteri Bottas

• Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten .
Compleet per ongeluk op Carlos Sainz gestemd :unsure: Had op Russell geklikt, maar mijn muis heeft blijkbaar nog eens extra geklikt.

Ben aan het overwegen om dit jaar eens een abonnement te nemen op de F1 TV app. Zijn hier nog mensen die dat hebben? Tevreden van? Jammer dat die multiviewer blijkbaar niet werkt op Android TV, in ieder geval.

Ben aan het overwegen om dit jaar eens een abonnement te nemen op de F1 TV app. Zijn hier nog mensen die dat hebben? Tevreden van? Jammer dat die multiviewer blijkbaar niet werkt op Android TV, in ieder geval.
Yep, ik wil nooit meer terug. Ik kijk graag met commentaar van Alex Jacques, Coulthard en Palmer, maar je kunt ook kiezen voor Brundle en Crofty (of een Hollander als je jezelf wil martelen).
Ik keek vroeger altijd BBC met Brundle, Jordan en Coulthard, en heb tussentijds het gat opgevuld met Vigneron op RTBF. Kris Wauters kan den boom in in elk geval.

Voor mij is het grootste nadeel dat er geen LG app is. Hell, zelfs elke Vlaamse tv zender heeft dat.

Ik heb ook al sinds het begin F1TV. Ik kijk altijd naar hun stream, niet naar de international broadcast. Die hebben zo vaak picture in picture analyses terwijl er bv een rode vlag is. Hun commentaar hou ik ook wel van!

Yep, ik wil nooit meer terug. Ik kijk graag met commentaar van Alex Jacques, Coulthard en Palmer, maar je kunt ook kiezen voor Brundle en Crofty (of een Hollander als je jezelf wil martelen).
Ik keek vroeger altijd BBC met Brundle, Jordan en Coulthard, en heb tussentijds het gat opgevuld met Vigneron op RTBF. Kris Wauters kan den boom in in elk geval.

Voor mij is het grootste nadeel dat er geen LG app is. Hell, zelfs elke Vlaamse tv zender heeft dat.
Zal voor het nieuwe seizoen toch ook eens een jaarabonnement afsluiten. Op zich vind ik de prijs op het eerste gezicht ook wel goed meevallen. Had het een pak duurder verwacht.

Plus, je krijgt ook toegang tot al die pre/after shows ... series over nieuwigheden, F2 live coverage. Zit véél meer in dan enkel de broadcasts van de sessies op een race weekend.

Doohan niet langer bij Alpine. Niet echt de kans gehad om zich te bewijzen en zijn laatste test in de superformula zal niet hebben geholpen.
Ik denk wel dat hij daar een zitje gaat veroveren uit respect voor zijn familienaam.
Doohan blijft een held in Japan

Compleet per ongeluk op Carlos Sainz gestemd :unsure: Had op Russell geklikt, maar mijn muis heeft blijkbaar nog eens extra geklikt.

Heb dat vorig jaar ook eens genomen en ga gewoon verlengen. Zoals anderen al zeiden, Alex Jacques, Palmer en Coulthard zijn een goed trio om de wedstrijden te becommentariëren.

Tipik is wel nog cava, maar de F1 TV dudes zijn wel beter :). Wel opletten, standaard komt die op Skysports uit. Ik moet toch altijd nog overschakelen naar F1 TV zelf.

Jammer idd dat er geen LG tv app is, heb het dan maar geinstalleerd op de Proximus decoder. Geen multiviewer hier, maar als ik de kans heb, pak ik gewoon de tablet of laptop erbij voor de stats enzo :)

Heb dat vorig jaar ook eens genomen en ga gewoon verlengen. Zoals anderen al zeiden, Alex Jacques, Palmer en Coulthard zijn een goed trio om de wedstrijden te becommentariëren.

Tipik is wel nog cava, maar de F1 TV dudes zijn wel beter :). Wel opletten, standaard komt die op Skysports uit. Ik moet toch altijd nog overschakelen naar F1 TV zelf.

Jammer idd dat er geen LG tv app is, heb het dan maar geinstalleerd op de Proximus decoder. Geen multiviewer hier, maar als ik de kans heb, pak ik gewoon de tablet of laptop erbij voor de stats enzo :)
Ik heb toevallig eergisteren ook ontdekt dat de App gewoon te downloaden is op de Proximus decoder. Vreemd dat het niet rechtstreeks voor Android TV bestaat eigenlijk, maar goed. Ook geen 4K op de decoder, maar hopelijk komt dat nog.

Heb mijn abonnement intussen al genomen en eens getest door de GP van Las Vegas van vorig jaar een stuk te herbekijken. Het lijkt me inderdaad wel de moeite te zijn! Al veel goeie dingen gelezen over het commentaar van F1 TV, dus het lijkt me wel zijn geld waard te zijn.

Ik heb toevallig eergisteren ook ontdekt dat de App gewoon te downloaden is op de Proximus decoder. Vreemd dat het niet rechtstreeks voor Android TV bestaat eigenlijk, maar goed. Ook geen 4K op de decoder, maar hopelijk komt dat nog.

Heb mijn abonnement intussen al genomen en eens getest door de GP van Las Vegas van vorig jaar een stuk te herbekijken. Het lijkt me inderdaad wel de moeite te zijn! Al veel goeie dingen gelezen over het commentaar van F1 TV, dus het lijkt me wel zijn geld waard te zijn.
Ik kijk ook niet enkel naar de race he. Op vrijdag staat op het werk meestal op de achtergrond het geleuter op tijdens FP1 en FP2. Op zaterdag hangt het vaak van de weekendplannen af of ik FP3 en quali kan volgen, maar sowieso ook al via telefoon gekeken :).

En de race uiteraard, Alex Jacques doet dat zalig goed!

Ale ik zal ook nog es een poging wagen. Dat engels chauvinistisch gedoe van skysports kan ik echt niet meer beluisteren.

Dan kijk ik liever play sports. Sam Dejonghe hoor ik wel graag bezig. En Dennis weet ook de goeie vragen te stellen. Soms wel lachen met die mannen. 😆 Dat is wel eerder voor en nabeschouwing en een dag later de podcast.

Nice, dat fellere blauw is veel beter. Eindelijk eens een verfrissing.

De nieuwe Racing Bulls zijn ook onthuld:

SI202601151081.webp

Laatst bewerkt:
Eerder een beetje terug naar de roots, naar het blauw van de RB8 en zijn voorgangers, vanaf de RB9 was er de paarse Renault/Infinity sponsoring. Nog later het donkerblauwe en de matte livery

bij RBR is het het blauw van Red Bull, met het blauw van Ford in een mist-print gemixt.
knap effect. doet mij ook vaag een beetje denken aan die éne test-livery, maar dan met kleur-correcte sponsoring.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan