Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had op Russell geklikt, maar mijn muis heeft blijkbaar nog eens extra geklikt.Yep, ik wil nooit meer terug. Ik kijk graag met commentaar van Alex Jacques, Coulthard en Palmer, maar je kunt ook kiezen voor Brundle en Crofty (of een Hollander als je jezelf wil martelen).Ben aan het overwegen om dit jaar eens een abonnement te nemen op de F1 TV app. Zijn hier nog mensen die dat hebben? Tevreden van? Jammer dat die multiviewer blijkbaar niet werkt op Android TV, in ieder geval.
OT, maar die van Play vind ik toch niet?Hell, zelfs elke Vlaamse tv zender heeft dat.
Sinds een paar maand heb ik die wel in elk geval.OT, maar die van Play vind ik toch niet?

Zal voor het nieuwe seizoen toch ook eens een jaarabonnement afsluiten. Op zich vind ik de prijs op het eerste gezicht ook wel goed meevallen. Had het een pak duurder verwacht.Yep, ik wil nooit meer terug. Ik kijk graag met commentaar van Alex Jacques, Coulthard en Palmer, maar je kunt ook kiezen voor Brundle en Crofty (of een Hollander als je jezelf wil martelen).
Ik keek vroeger altijd BBC met Brundle, Jordan en Coulthard, en heb tussentijds het gat opgevuld met Vigneron op RTBF. Kris Wauters kan den boom in in elk geval.
Voor mij is het grootste nadeel dat er geen LG app is. Hell, zelfs elke Vlaamse tv zender heeft dat.
Heb dat vorig jaar ook eens genomen en ga gewoon verlengen. Zoals anderen al zeiden, Alex Jacques, Palmer en Coulthard zijn een goed trio om de wedstrijden te becommentariëren.Compleet per ongeluk op Carlos Sainz gestemdHad op Russell geklikt, maar mijn muis heeft blijkbaar nog eens extra geklikt.
Ben aan het overwegen om dit jaar eens een abonnement te nemen op de F1 TV app. Zijn hier nog mensen die dat hebben? Tevreden van? Jammer dat die multiviewer blijkbaar niet werkt op Android TV, in ieder geval.
. Wel opletten, standaard komt die op Skysports uit. Ik moet toch altijd nog overschakelen naar F1 TV zelf. 
Ik heb toevallig eergisteren ook ontdekt dat de App gewoon te downloaden is op de Proximus decoder. Vreemd dat het niet rechtstreeks voor Android TV bestaat eigenlijk, maar goed. Ook geen 4K op de decoder, maar hopelijk komt dat nog.Heb dat vorig jaar ook eens genomen en ga gewoon verlengen. Zoals anderen al zeiden, Alex Jacques, Palmer en Coulthard zijn een goed trio om de wedstrijden te becommentariëren.
Tipik is wel nog cava, maar de F1 TV dudes zijn wel beter. Wel opletten, standaard komt die op Skysports uit. Ik moet toch altijd nog overschakelen naar F1 TV zelf.
Jammer idd dat er geen LG tv app is, heb het dan maar geinstalleerd op de Proximus decoder. Geen multiviewer hier, maar als ik de kans heb, pak ik gewoon de tablet of laptop erbij voor de stats enzo![]()
Ik kijk ook niet enkel naar de race he. Op vrijdag staat op het werk meestal op de achtergrond het geleuter op tijdens FP1 en FP2. Op zaterdag hangt het vaak van de weekendplannen af of ik FP3 en quali kan volgen, maar sowieso ook al via telefoon gekekenIk heb toevallig eergisteren ook ontdekt dat de App gewoon te downloaden is op de Proximus decoder. Vreemd dat het niet rechtstreeks voor Android TV bestaat eigenlijk, maar goed. Ook geen 4K op de decoder, maar hopelijk komt dat nog.
Heb mijn abonnement intussen al genomen en eens getest door de GP van Las Vegas van vorig jaar een stuk te herbekijken. Het lijkt me inderdaad wel de moeite te zijn! Al veel goeie dingen gelezen over het commentaar van F1 TV, dus het lijkt me wel zijn geld waard te zijn.
.
Dat is wel eerder voor en nabeschouwing en een dag later de podcast.