ElkeGaming
Active member
mss een topic maken dan?2014 all over again
Het goeie nieuws is dat GT3 leuk gaat worden dit jaar![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mss een topic maken dan?2014 all over again
Het goeie nieuws is dat GT3 leuk gaat worden dit jaar![]()
Viel me ook op.Het viel me vooral op richting de snelle chicane op het einde van sector 2 bij de onboards. Geeft de batterij daar nog extra power? Want aan het motorgeluid te horen gingen ze daar helemaal niet voluit.
Ik heb het zelf nog niet gezien, loop nog achter op dat vlak. Nog geen beelden gezien. Maar puur om mijn kennis van het circuit en de snelheden die ze daar halen vermoed ik van niet. Er was deze week ergens een tech-talk filmpje op F1TV (misschien ook op de vrije kanalen beschikbaar) waar Sam Collins de uitleg deed van vanaf die snelheid mag batterij maar X% geven en vanaf die maar Y% en vanaf die snelheid niets meer enzo. In overtake-modus was die verdeling dan nog wat anders. Wel leerrijk, maar ik vermoed op basis van wat ik daarin gezien heb dat de batterijen daar inderdaad geen extra power meer leveren.Het viel me vooral op richting de snelle chicane op het einde van sector 2 bij de onboards. Geeft de batterij daar nog extra power? Want aan het motorgeluid te horen gingen ze daar helemaal niet voluit.
Volgens mij lossen ze daar hun gas, een serieus lang stuk, om te regenereren.Het viel me vooral op richting de snelle chicane op het einde van sector 2 bij de onboards. Geeft de batterij daar nog extra power? Want aan het motorgeluid te horen gingen ze daar helemaal niet voluit.
Red Bull’s rivals Mercedes have already dismissed some of their concerns. Mercedes team principal Toto Wolff accused Horner of “doom mongering”, rejected claims drivers will have to downshift on the straights, and claimed Red Bull’s comments shows they are concerned about the state of their engine development programme.
Ze geven wel effectief vol gas, maar de batterij is leeg en de power is er gewoon niet meer. Sterker nog: het gaat hier om super clipping; waarbij zelfs de ICE aan het werk gezet wordt om die batterij op te laden waardoor de snelheid dus zo sterk daalt op dat stuk.Volgens mij lossen ze daar hun gas, een serieus lang stuk, om te regenereren.
Anders hebben ze in S3 geen batterij meer over en verliezen ze nog veel meer.
Is wel 'vreemd' om te zien. Dacht een paar keer "Oei waarom breekt die zijn ronde af? .... Ah nee to h niet..."