FIA Formula One 2026

Wie wordt wereldkampioen in 2026 ?

• Lando Norris

Stemmen: 1 1,9%
  • Oscar Piastri

Stemmen: 5 9,4%
  • Charles Leclerc

Stemmen: 8 15,1%
  • Lewis Hamilton

Stemmen: 4 7,5%
  • Max Verstappen

Stemmen: 23 43,4%
  • Isack Hadjar

Stemmen: 0 0,0%
  • George Russell

Stemmen: 4 7,5%
  • Andrea Kimi Antonelli

Stemmen: 2 3,8%
  • Fernando Alonso

Stemmen: 3 5,7%
  • Lance Stroll

• Pierre Gasly

• Franco Colapinto

• Esteban Ocon

• Oliver Bearman

• Liam Lawson

• Arvid Lindblad

• Alexander Albon

• Carlos Sainz

• Nico Hulkenberg

• Gabriel Bortoleto

• Sergio Perez

• Valtteri Bottas

• Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten .
Verstappen en de McLarens out, wat kan een dag mooi beginnen.

:cheer::cheer:

Ik vind het eigenlijk leuk kijken deze nieuwe regels, ik ben fan :thumb: leuke race

Ai ai ai verstappen, begin u dit seizoen maar gewoon te focussen op gt3, daar hebt ge wel n deftige auto.
Zou ik uitermate triestig vinden... Dan hadden Alonso, Hamilton en Hulk het ook al lang moeten opgeven..

Als hij dat doet, is het gewoon een verwend kindje dat niet tegen zijn verlies kan..

Zou ik uitermate triestig vinden... Dan hadden Alonso, Hamilton en Hulk het ook al lang moeten opgeven..

Als hij dat doet, is het gewoon een verwend kindje dat niet tegen zijn verlies kan..
Volledig mee akkoord. Dat Max nu maar eens toont hoe goed hij kan omgaan met het rijden in een échte kutbak (want dat is het nu toch wel).

Kunnen we het inhoudelijk hebben over de stavaza in de F1 en haar nieuwe reglementen i.p.v. HLN-niveau te ambiëren over Verstappen? Die vent is gewoon ultra-competitief, net zoals de rest dat ook is. Die wil gewoon puur racen.

Fact of the matter is: mocht Ferrari niet staan waar ze staan vandaag, iedereen zou na 10 min zijn afgehaakt.

Ik blijf erbij dat we nu naar een andere racerij aan het kijken zijn. Voor mij persoonlijk minder interessant om te volgen. Tot een 25 jaar geleden keek je naar een docu van David Attenborough, tot vorig jaar keek je naar Netflix docu's, maar nu kijken we gewoon naar YouTube shorts o.i.d.

De nieuwe regels brengen wel meer actie moet ik zeggen. Hopelijk kan Ferrari toch nog wat vinden om iets dichter te komen bij Mercedes, anders gaat het weer een lang seizoen worden.
Al voelt het wel allemaal wat artificieel en soms te gemakkelijk om iemand in te halen en haasje over te spelen.

Vond het ook wel interessant om te zien net na de pitstops dat Russel eerste laps nergens geraaktte. En ineens kon hij dan toch iedereen weer zo voorbij steken.

Als die auto's zo gemakkelijk zijn waarom fucked Max zijn start 3 keer en gaat hij dit weekend 2 keer van de baan?

Mooie race.
De Ferrari mannen maken er een feestje van.
Omdat het puur software is dat bepaalt hoe goed je start is. Batterij vol of leeg wie weet het nog...

Vreselijke wedstrijd die in niets nog om racen draait. Er is maar 1 team dat klaar is voor dit reglement en dat is Mercedes.
Mooi van Antonelli maar laat ons eerlijk zijn, iedereen wint in die auto.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan